“Rekommenderas starkt”
Omdöme om Libanon Meze & Bar

Libanon Meze & Bar
Rankad som nr 11 av 89 Restauranger i Skövde
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Fantastisk mat, vältillagad på äkta libanesiskt vis och servicen är på topp. Generöst och stora portioner. Kommer gärna tillbaka

Datum för besöket: september 2020
Tack Fuat K

Omdömet skrevs 21 augusti 2020 från mobil enhet

Besökte med min man. Super fräscht och god mat! Bra service! Vi åt avsmakningsmeny och allting var verkligen bra.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack rachely759
Omdömet skrevs 2 maj 2020 från mobil enhet

Älskar libanesisk mat! Mycket god mat. Åt små rätter. Portioner kan med fördel delas. Vänlig personal. Rekommenderas.

Datum för besöket: maj 2020
Tack ewaekm
Omdömet skrevs 15 mars 2020

Ett spontanbesök på Libanon Meze & Bar blev klart över förväntan. 4 lite "småhungriga" hittade vi denna fantastiska restaurang. Vi hade inte bokat bord men det löste den mycket trevliga personalen. På 5 minuter satt vi och bläddrade i den digra menyn av traditionell Libanesisk Meze. Valet föll på några olika smårätter (närmare bestämt en buffé på 8 st) som vi plockade av alla 4. Gemytligt, varmt och ombonat gjorde att kvällen blev lång. Mat och service var kanon - Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: mars 2020
Tack Christer A
Omdömet skrevs 9 januari 2020 från mobil enhet

Den godaste maten jag ätit på länge. Fantastiska rätter med kött, vegetariskt och goda röror samt bröd. Det bästa var när personalen presenterade rätterna. All personal var supertrevliga och tog väl hand om oss.

Datum för besöket: januari 2020
Tack cicalonn

Resenärer som tittade på Libanon Meze & Bar tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Libanon Meze & Bar? Berätta vad du tyckte!