“Otroligt bra burgare!”

Brooklyn Burger Skövde
Rankad som nr 25 av 91 Restauranger i Skövde
Prisklass: 59 kr - 109 kr
Beskrivning: Brooklyn Burger är en hamburgerrestaurang som etablerades 2014 i Huskvarna. Vår grundfilosofi är närproducerat och hemlagat. I våra hamburgare är det alltid 100% svenskt nötkött från Skövdes slakteri. Vi maler och styckar dagligen för att alltid uppnå högsta möjliga kvalité. Vårt bröd bakas dagligen av duktiga bagare och vår strävan är att alltid använda oss utav färska råvaror. Utöver det gör vi även våra egna dressingar och såser. Våra restauranger bygger på engagemang, kvalité och en mängd kärlek. I restaurangen har vi som mål att alltid ge varje gäst en oförglömlig smakupplevelse. Du kan självklart njuta av våra hamburgare på plats men vi erbjuder även takeaway.
Omdömet skrevs 23 september 2021 från mobil enhet

Jag beställde hemkörning av Maten så kan inte bedöma personal och miljö.
Men wow så goda hamburgare!! Kommer absolut komma tillbaka och välja de framför andra hamburg restauranger!

Älskar deras sötpommes!

Datum för besöket: september 2021
Tack Saga D

Omdömet skrevs 28 augusti 2021 från mobil enhet

Trevlig personal som ordnade ett bord där vi kunde ha barnvagn. Burgarna var saftiga och goda och tillbehören levererade. Absolut värt ett besök

Datum för besöket: augusti 2021
Tack annarP7258BZ
Omdömet skrevs 28 augusti 2021 från mobil enhet

Jag tog en Capone med guacamole och jalapeno. Köttet på burgaren var torrt och smaklöst, hela burgaren smakade mest bara jalapeno och det fanns ingen balans i smakerna alls. Den var torr överlag och ramlade isär när man skar den i bitar. Pommesen var inte speciellt krispiga.
De gör bättre burgare på snabbmatshaken.
En riktig besvikelse!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 464kerstinw
Omdömet skrevs 8 juli 2021

Beställde en barbra streissand och fick en Cream Cheese Burger
jag vet ej vem man ska vara arg på antingen restaurangen eller foodora??

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack AdamB6354
Omdömet skrevs 30 maj 2020

Vi fick inte sitta ostörda ,tydligen så barn fick inte röra sig, de måste sitta stilla fick vi veta av en av personalen som pratade med oss bakifrån kassa( Annars han behöver hyra en firma för städning) , Han var väldigt otrevligt mot oss och barnen , Då han tyckte att det är inte en lekplats när barnen var nyfikna !!
Maten var bra men skulle aldrig ta mig dit igen för att han verkligen förstörd var dag!!

Datum för besöket: maj 2020
5  Tack SarahhhhSaMa

Resenärer som tittade på Brooklyn Burger Skövde tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Brooklyn Burger Skövde? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.