“Sämsta risotton jag ätit”
Omdöme om Den lilla krogen

Den lilla krogen
Rankad som nr 1 av 92 Restauranger i Skövde
Omdömet skrevs 19 oktober 2023 från mobil enhet

"Tryffelrisotto" visade sig vara en tallrik med sås, nästan helt utan ris och utan smak av tryffel. Till denna risotto utlovades en sallad med tomat och oliv, denna "sallad" låg inbäddad i såsen. Gick från restaurangen med en obehaglig klump i magen. Andra rätter på lunchmenyn må ha varit bra, risotton var den sämsta jag ätit.

Datum för besöket: oktober 2023
Tack keskaka

Omdömet skrevs 23 september 2023 från mobil enhet

Vi var på en lillsemester och vi hade fått Den Lilla Krogen rekommenderat. Till vår glädje uppfyllde den alla våra förväntningar. Vi tog deras trerätters meny tillsammans med deras vinpaket. Mycket gott genomgående och de viner, som de valt, passade utmärkt till maten. Personalen var dessutom kunnig och hade ett trevligt sätt.

Datum för besöket: september 2023
Tack Oneyrus
Omdömet skrevs 1 augusti 2023

Beställde deras ’ Svensk ryggbiff från Dalsjöfors’. Den smakade endast ost och potatiskräm såg jag dessvärre inte skymten av.
Är du sugen på en köttbit med ost är det stället för dig.

Datum för besöket: juli 2023
    • Atmosfär
Tack Sebastian l
Omdömet skrevs 6 juli 2023 från mobil enhet

Den lilla krogen stod för en fin upplevelse en vardagskväll mitt i veckan.
Varmt välkomnande och full koll på att vi hade angett en specialkost.
Lagom lång meny.
Roligt att kolla på det öppna köket.
Mycket god mat och dryck. Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: juli 2023
1  Tack perolofh867
Omdömet skrevs 26 maj 2023 från mobil enhet

Fantastisk kväll på restaurangen! Mycket god mat med fantastiska råvaror från trakten. Mycket kunnig och trevlig personal.
En restaurang som vi vi gärna besöker igen. Är du i Skövde och vill äta en god middag, gå till Den lilla krogen.

Datum för besöket: maj 2023
Tack IngridG286

Resenärer som tittade på Den lilla krogen tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Den lilla krogen? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.