“Mycket gott”

Rankad som nr 5 av 92 Restauranger i Skövde
Omdömet skrevs 24 juli 2022 från mobil enhet

Mycket gott och bra.
Beställde olika rätter.
Vi var 5 st alla var nöjda med sina rätter.
Beställde Vindaloo. Var god med lite lagom hetta!!
Jag kan rekommendera detta!

Datum för besöket: juli 2022
3  Tack rogera810

Omdömet skrevs 29 april 2022 från mobil enhet

Vi älskar indiskt och detta var en höjdare!
Attans att vi bara är i Skövde på besök annars hade detta underbara ställe blivit en favorit.
Såååå goda sizzlers. Både lamm o kyckling var kanon.
Tack för en riktigt god middag!

Datum för besöket: april 2022
3  Tack jennybI2683TJ
Omdömet skrevs 15 april 2022 från mobil enhet

Andra besöket här, glömde recensera vårt förra besök och det var väl tur för det här besöket var perfekt på alla vis. Bra service, trevlig personal och fantastiskt goda maträtter. Vi var mer än nöjda när vi lämnade restaurangen.

Datum för besöket: april 2022
3  Tack Tilan K
Omdömet skrevs 21 februari 2022 från mobil enhet

Supertrevlig personal, flexibel meny. De gjorde en förrätt lite större så våra barn fick den som huvudrätt.
Mycket välsmakande. Allt serverat samtidigt på varma tallrikar. Rekommenderas!

Datum för besöket: februari 2022
2  Tack Kjorrerokk
Omdömet skrevs 20 december 2021 från mobil enhet

Liten, trevligt inredd lokal centralt belägen. Behändigt antal rätter. Bra priser. Standard Naan 20:-. Tog Vegetarisk mix talrik, allt var bra. Personalen gemytlig.

Datum för besöket: december 2021
1  Tack CGIS64

Resenärer som tittade på Bombay tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Bombay? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.