“Busschaufför”

Rankad som nr 33 av 92 Restauranger i Skövde
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 13 november 2022 från mobil enhet

En trevlig kväll med en del vänner. Lördagskväll med mycket folk i restaurangen. Ett varmt mottagande av trevlig personal. Vi åt varmrätt och dessert. Alla var väldigt nöjda. Bra smak och bra service. Vi kommer tillbaka

Datum för besöket: november 2022
Tack petherj2014

Omdömet skrevs 9 november 2022 från mobil enhet

Bra service och vällagad mat. Mysig miljö. Åt av à la carte menyn. Risotton med svamp och sotad spetskål rekommenderas.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Rabalbin
Omdömet skrevs 8 oktober 2022 från mobil enhet

Här har vi varit många gånger och ätit gott. Denna gång var vi här för att äta libanesisk after work innan besök på teatern och föreställningen "Från Broadway till Duvemåla".

Datum för besöket: oktober 2022
Tack 581carstenj
Omdömet skrevs 9 augusti 2022 från mobil enhet

Trevlig miljö. Drickat och smårätterna är bra. Menyn är upplagd för att man plockar ihop lite gott plock till drickat.
Gör dig själv en tjänst och håll dig till det. Då får du nog en riktigt trevlig kväll här.

Matlagning verkar vara över kockens förmåga. Kan inte ens steka svamp. Köttet var rått för en av oss och well done för den andra trots att vi båda beställt medium. Riset i risotton var både sönderkokt och hade en hård kärna i mitten 🤯

Datum för besöket: augusti 2022
Tack Beatrix875
Omdömet skrevs 6 augusti 2022 från mobil enhet

Restaurangen kan inte laga fiskrätter
Svagt
Vi kan inte rekommendera fisk. Välj i stället hamburgaren.
Pocherat ägg var isande kallt och därmed tappade också fisken sin värme

Datum för besöket: augusti 2022
Tack LarsE670

Resenärer som tittade på Sällskapet tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Sällskapet? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.