“Brunchen rekommenderas inte”

Rankad som nr 20 av 93 Restauranger i Skövde
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Brunchen var inte som förväntat. Inget utbud, köer över 30 min för att komma till maten. Fanns inget som var frukost relaterat. Kändes som rester från ett julbord.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack annie19824

Omdömet skrevs 17 november 2019 från mobil enhet

Vi var ett gäng på sex personer som hade bokat bord denna lördagkväll. Vi blev snabbt anvisat till vårat bord som var bra placerat då vi är ett gäng som gillar att prata och diskutera. Vi beställde olika rätter som inte tog lång tid att få in. Drycken serverades snabbt. Rödvinet var helt ok. Maten hade en bra smak. Men fyra av sex tyckte att maten kunde varit varmare. Bra service och trevlig personal gjorde att det blev en trevlig kväll. Vi återkommer gärna och hoppas då att maten är varmare. Betyg blir bara en trea av fem möjliga

Datum för besöket: november 2019
2  Tack petherj2014
Omdömet skrevs 6 september 2019

Besökte travrestaurangen på axevalla som Sällskapet driver, rörigt, otydligt, personal som inte har koll och kundbemötande i fokus. Delar av menyn t.ex. potatismos och morötter var slut 30 min innan första loppet skulle starta. En ensam kille i köket som verkade "inkastad" utan info, han försökte...
Den här restaurangen verkar det som Sällskapet inte lägger någon energi på.
Axevallatravet bör söka efter en entrepenör som uppskattar gäster och ha god kvalité

Datum för besöket: september 2019
Tack jan-åke t
Omdömet skrevs 9 augusti 2019

Vi var ett 3 par som var och åt på Sällskapet för ett tag sedan. Alla var jättenöjda med de rätterna som beställdes in. Det var fisk, kött, kyckling och musslor som inmundigandes. Ihop med drycken som var vin och öl så var vi mätta och belåtna då inte heller plånboken belastades för mycket.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack nicasbr
Omdömet skrevs 14 maj 2019 från mobil enhet

Jag och min dotter tog en snabblunch på detta trivsamma ställe. God Wallenbergare med gott mos, lingon, ärtor och skirat smör. Första gången jag åt här, kommer göra det igen. Det händer att jag och min sambo brukar gå in och ta en god öl här ,Underbara fåtöljer att sjunka ner i!

Datum för besöket: maj 2019
Tack jeanettehansson

Resenärer som tittade på Sällskapet tittade också på

Skövde, Västra Götalands län

Besökt Sällskapet? Berätta vad du tyckte!