“Perfekt service”
Omdöme om Hell's Burger

Hell's Burger
Rankad som nr 7 av 151 Restauranger i Borås
Beskrivning: Hemgjorda hamburgare av svensk kött gjort på högrev och bringa. Vi maler vårt egna kött dagligen och serverar hamburgare i världsklass. Välkomna in till vår mysiga restaurang för en god burgare samt något gott att dricka från vår bar
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Beställde online och fick spröda fina pommes god hamburgare spröda lökringar men skulle beställt en extra dipsås men bra service och levererade till 3 våning enda felet var ..inga servetter...men ändå jättegod mat..

Datum för besöket: augusti 2021
Tack M989ZZcarinal

Omdömet skrevs 8 juli 2021

Trevlig, alert personal och riktigt goda hamburgare.
Sonen väldigt nöjd med sin milkshake också. Hit kommer vi gärna igen.

Datum för besöket: juli 2021
Tack V5912ITtinam
Omdömet skrevs 13 juni 2021

Serverings personalen visar tydligt att man inte tar basal hygien på allvar när man tar mat som serverats till fel bord (som gäster börjat äta av) och utan någon reflektion eller eftertanke serverar till rätt gäst. När detta påtalas blir svaret ”oj, hade de börjat äta det har inte vi sett.” Alltså inte bara en utan två serveringspersonal tycker inte detta är något man ens funderar på utan bara gör - mat som lämnats med gäster i flera minuter utan uppsikt flyttas till nästa gäst. Så extremt äckligt!

Datum för besöket: juni 2021
Tack Journey522669
Omdömet skrevs 20 december 2020

Jag å min kille var på Hells Burger i Borås å det var en tjock nice upplevelse svär på mamma! Superhärlig personal, farligt god mat, skönaste stämningen. Alla som inte tar en sväng dit under sitt besök i Borås är idioter! Zor supas! <3

Datum för besöket: december 2020
Tack Manne1992
Omdömet skrevs 11 oktober 2020 från mobil enhet

Goda burgare. Trevlig personal. Men det hjälper inte när maten tar över en timme(!) att få. Vi har varit där två gånger nu. Lunchtid och kväll, samma sak båda gångerna. Då har stället inte ens varit fullt. En gång är ingen gång. Två gånger...

Datum för besöket: oktober 2020
2  Tack sukigbg

Resenärer som tittade på Hell's Burger tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Hell's Burger? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.