“Skön miljö och god mat”

Hell's Burger Borås
Rankad som nr 8 av 147 Restauranger i Borås
Beskrivning: Hemgjorda hamburgare av svensk kött gjort på högrev och bringa. Vi maler vårt egna kött dagligen och serverar hamburgare i världsklass. Välkomna in till vår mysiga restaurang för en god burgare samt något gott att dricka från vår bar
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Skön restaurang i centrala Borås. Trevlig och snabb service, gott om sittplatser i härlig miljö. Mycket goda burgare.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 289maian

Omdömet skrevs 7 december 2019 från mobil enhet

Trevligt ställe och goda burgare ... Blandat med folk och det är alltid mysigt. Även helt okey öl och idag drack vi en god enkel ipa som de hade i gästkranen. Rekommenderas om du vill ha en burgare o en öl och kika på folk som flanerar utanför.

Datum för besöket: december 2019
Tack amyzak54
Omdömet skrevs 1 december 2019 från mobil enhet

I Världsklass bästa burgarna i Sverige!
—————————————————
GT’n är dem bästa jag personligen druckit!

Dippsåserna är för bra, då ska vi inte nämna milkshake med oreo och vitchoklad

Datum för besöket: augusti 2019
Tack B7063SSrobertk
Omdömet skrevs 1 december 2019 från mobil enhet

Kan inte säga något annat än att deras burgare är nog den bästa jag ätit i mitt liv! Dom har verkligen allt! Från servicen till designen och sist men inte minst!!! Deras fantastiskt goda hamburgare!!
Måste prövas!!
5/5

Datum för besöket: december 2019
Tack alexanderBIG1
Omdömet skrevs 26 november 2019 från mobil enhet

Mycket goda hamburgare
Milkshake av världsklass och grym service!
Grymma drinkar. Mysig lokal. Absolut ett favoritställe.

Datum för besöket: november 2019
Tack 826martinay

Resenärer som tittade på Hell's Burger Borås tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Hell's Burger Borås? Berätta vad du tyckte!