“Litet bra café”
Omdöme om Café Orion

Café Orion
Rankad som nr 24 av 151 Restauranger i Borås
Omdömet skrevs 3 februari 2019 från mobil enhet

Orion är ett café som serverar både kaffe och fika och även sallad, bakpotatis mm. Alltid hög klass på det som serveras, men personalen har blivit mer ointresserad på senare tid.

Datum för besöket: januari 2019
Tack MorganO69

Omdömet skrevs 5 mars 2018

Litet café där det är svårt med barnvagn. Så rekommenderar inte gå dit med mindre barn. Personalen var inte direkt hjälpsam heller när man bad om hjälp.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Akirec740
Omdömet skrevs 28 januari 2018

När jag besöker min födelsestad brukar jag äta eller köpa med mig någonting från Orion. Tycker de har så mycket gott att välja på samt att stället är lite av det gamla kafé stuket.

Datum för besöket: januari 2018
Tack 853Mimmi
Omdömet skrevs 3 december 2017

Tar ibland en kopp kaffe och en go macka och avnjuter i denna mysiga miljön.
Det är alltid full rusch där. Har även köpt sallad här vilket var väldigt gott. De öppnar tidig morgon så många köper med sig frukost till jobbet. Mycket trevligt ställe i gammeldags miljö. Ett måste att prova på.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack monick-65
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Vi åkte från Ullared och letade efter ett litet pittoreskt cafe och det här var det närmaste vi kom. Mycket olika bakelser, kakor, bullar och smörgåsar att välja på.
Allt verkar hembakt och genuint och det är absolut prisvärt!

Datum för besöket: juni 2017
Tack betyouare

Resenärer som tittade på Café Orion tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Café Orion? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.