“Mycket trevlig miljö”
Omdöme om Thai Silk

Thai Silk
Rankad som nr 4 av 151 Restauranger i Borås
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Buffé, Leverans, Uteservering, Bokningar
Beskrivning: Thai Silk är ett traditionellt thailändskt kök med en modern västerländsk prägel. Förutom en smakrik meny erbjuder vi en trerätters gourmétbuffé, shoppingbuffé och lunchbuffé.
Omdömet skrevs 12 juli 2022

God service. God mat. Goda desserter. Aningen för dyrt! Köttet borde stekas lite mer, fast kanske i Thailand vill ha lite halvkokt.

Datum för besöket: juli 2022
1  Tack laszlodonat43

Omdömet skrevs 3 april 2022 från mobil enhet

Helt okej bemötande men de förklarade inte hur man beställde riktigt då det även är buffé. Buffématen som tillagas av kock är god men våran mat försvann till några andra så det slutade med att ta från färdiga buffén då vi var hungriga. Trångt och personalen sprang fram och tillbaka överallt. Ingen friterad banan/ananas men mängder av annat ( något trist ) dessert på buffén.

Datum för besöket: april 2022
Tack Wander29954143620
Omdömet skrevs 29 augusti 2021 från mobil enhet

Vilken överraskning, av en slump hittade vi denna pärla, när vi gästade Borås under friidridrotts-SM. Rent och fräscht, fantastisk sushibuffe' och god och riklig övrig buffémat. Mumsiga efterrätter. Passade perfekt för en hungrig friidrottare!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Lena A
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Väldigt gott, väldigt rent och trevlig personal. Bra service.
Rekommenderar att gå hit, vi går tillbaka vid nästa besök i den fina staden Borås.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Jet32999852865
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Fräscht och rent. Trevlig personal som visade vilka rätter som fanns. God mat på buffén. Ingick även dricka, mjukglass och kaffe. Rekommenderas.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Cykel38

Resenärer som tittade på Thai Silk tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Thai Silk? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.