“Mycket gott”
Omdöme om Thai Silk

Thai Silk
Rankad som nr 4 av 146 Restauranger i Borås
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Buffé, Leverans, Uteservering, Bokningar
Beskrivning: Thai Silk är ett traditionellt thailändskt kök med en modern västerländsk prägel. Förutom en smakrik meny erbjuder vi en trerätters gourmétbuffé, shoppingbuffé och lunchbuffé.
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

På Thai Silk kan man dels äta färdiga rätter från meny eller deras stora buffé. Rekommenderar buffén där man väljer sina ingredienser som sedan kocken tillagar åt dig.

1  Tack MorganO69

Omdömet skrevs 20 januari 2020

Mycket fräsch och god sushi. trevlig personal, uppläggningsfaten är små och byts ut ofta. Hovmästaren ordnade bord för oss sex personer, fast vi inte bokat, i en till synes full lokal.

Tack lioh123
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Som titeln säger... jättegod mat (lunchbuffé), bra salladsbuffé, många sushisorter, mjukglass och dryck. Blev snabbt omhändertagna och fick hjälp med barnstol som var en (sällan de är det på andra restauranger). De kom och tog bort tomma tallrikar direkt vilket alltid känns fräscht. Toaletterna var städade och doftade bra. Finns skötbord. Bara gott att skriva om Thai Silk!

Tack stephaniewE2807MD
Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

Alltid ett säkert kort. Vällagat och vacker uppläggning och bra service. Rekommenderar er att ta meny 2, sååå gott alltihop och verkligen prisvärt.

Tack heitsch2018
Omdömet skrevs 17 december 2019 från mobil enhet

Lunchbuffén är perfekt!!
Både klassisk thaimat & sushi
Mjukglass till efterrätt
Toppenbetyg att dom har så bra priser för små barn
Personalen är toppen!

Datum för besöket: december 2019
Tack mariaalex79

Resenärer som tittade på Thai Silk tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Thai Silk? Berätta vad du tyckte!