“Buffe”
Omdöme om Thai Silk

Thai Silk
Rankad som nr 4 av 150 Restauranger i Borås
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Buffé, Leverans, Uteservering, Bokningar
Beskrivning: Thai Silk är ett traditionellt thailändskt kök med en modern västerländsk prägel. Förutom en smakrik meny erbjuder vi en trerätters gourmétbuffé, shoppingbuffé och lunchbuffé.

Fri klädsel passar alla bra för barnfamiljer
Mycket väja på i buffen
Be även kocken wooka
Glassbox
Kan sitta länge

Datum för besöket: september 2018
Tack Marie-Louise L

Omdömet skrevs 30 oktober 2018

Helt okey God Lunch. Mycket att välja på och det smakade bra. Fick en bra uteplats. Kommer nog tillbaka nästa gång i Borås.

Datum för besöket: september 2018
Tack trip57rk
Omdömet skrevs 14 oktober 2018 från mobil enhet

Mycket god thai mat! Vällagat med god kryddning. En fröjd för både ögat och magen!...

Mycket trevlig personal gör även att jag och mina vänner gärna återvänder hit flera gånger / halvår...

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Madde1974
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

God mat och god efterrätt trevlig miljö för både stora och små barn unga och äldre vuxna. Finns mat för alla även allergiker

Datum för besöket: juni 2018
Tack 507pernillaj
Omdömet skrevs 28 augusti 2018 från mobil enhet

Tar 10 kr för kranvatten. Serverat i glas. En karaff kunde man ju serverat. Ligger centralt nära resecentrum Fin miljö. Ok mat. Medelprisnivå.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack LajosoSiv

Resenärer som tittade på Thai Silk tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Thai Silk? Berätta vad du tyckte!