“Mycket god thai mat ”
Omdöme om Thai Silk

Thai Silk
Rankad som nr 4 av 150 Restauranger i Borås
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Buffé, Leverans, Uteservering, Bokningar
Beskrivning: Thai Silk är ett traditionellt thailändskt kök med en modern västerländsk prägel. Förutom en smakrik meny erbjuder vi en trerätters gourmétbuffé, shoppingbuffé och lunchbuffé.
Omdömet skrevs 14 oktober 2018 från mobil enhet

Mycket god thai mat! Vällagat med god kryddning. En fröjd för både ögat och magen!...

Mycket trevlig personal gör även att jag och mina vänner gärna återvänder hit flera gånger / halvår...

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Madde1974

Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

God mat och god efterrätt trevlig miljö för både stora och små barn unga och äldre vuxna. Finns mat för alla även allergiker

Datum för besöket: juni 2018
Tack 507pernillaj
Omdömet skrevs 28 augusti 2018 från mobil enhet

Tar 10 kr för kranvatten. Serverat i glas. En karaff kunde man ju serverat. Ligger centralt nära resecentrum Fin miljö. Ok mat. Medelprisnivå.

Tack LajosoSiv
Omdömet skrevs 23 augusti 2018 från mobil enhet

Här vet man vad man får!

En riktigt bra thaibuffé där du plockar ihop din egen tallrik- och kocken sen tillagar det framför dig.

Tack oscardevall
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Fräsch buffé även på lunchen, god mat och mycket att välja på. Vi fick gå in med vår dubbelvagn och sitta. Svalt och skönt inomhus, snäll och trevlig personal.

Tack Carin81

Resenärer som tittade på Thai Silk tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Thai Silk? Berätta vad du tyckte!