“Ok mat”
Omdöme om Thai Silk

Thai Silk
Rankad som nr 4 av 150 Restauranger i Borås
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Buffé, Leverans, Uteservering, Bokningar
Beskrivning: Thai Silk är ett traditionellt thailändskt kök med en modern västerländsk prägel. Förutom en smakrik meny erbjuder vi en trerätters gourmétbuffé, shoppingbuffé och lunchbuffé.
Omdömet skrevs 28 augusti 2018 från mobil enhet

Tar 10 kr för kranvatten. Serverat i glas. En karaff kunde man ju serverat. Ligger centralt nära resecentrum Fin miljö. Ok mat. Medelprisnivå.

Tack LajosoSiv

Omdömet skrevs 23 augusti 2018 från mobil enhet

Här vet man vad man får!

En riktigt bra thaibuffé där du plockar ihop din egen tallrik- och kocken sen tillagar det framför dig.

Tack oscardevall
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Fräsch buffé även på lunchen, god mat och mycket att välja på. Vi fick gå in med vår dubbelvagn och sitta. Svalt och skönt inomhus, snäll och trevlig personal.

Tack Carin81
Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

En väldigt god thailändsk kvällsbuffé. Du väljer grönsaker & råvaror till din huvudrätt som kockarna wokar/steker till dig medan du väntar. Färdiglagade rätter finns också till förrätt såsom kycklingspett, friterat kyckling/räkor, sallader, olika såser samt små efterrätter som cheesecakes, tårtbit och mjukglass. God thailändsk buffé för allas tycke & smak!

Datum för besöket: juni 2018
Tack 202christels
Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Råvarorna är väldigt fräscha och bra, som sen tillagas av kocken framför dig, så maten är verkligen purfärsk. Jag kan varmt rekommendera det här.

Datum för besöket: juli 2018
Tack oscardevall

Resenärer som tittade på Thai Silk tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Thai Silk? Berätta vad du tyckte!