“Mycket nöjda”

Rankad som nr 2 av 151 Restauranger i Borås
Kök: Spanskt
Bra för: Romantiska möten
Omdömet skrevs 9 juli 2022 från mobil enhet

Vi valde 6st rätter från tapasmeny. Allt var vällagat och gott. Det negativa var att vi fick vänta 60 minuter och allt kom på samma gång, Charkbrickan hade man förväntat sig få in först medans man väntade på resten. Personalen var trevlig och restaurangen mysig. Tyvärr dålig städning på toaletten

Datum för besöket: juli 2022
Tack Flugan85

Omdömet skrevs 14 juni 2022

En trevlig och ombonad lokal. Kan upplevas som lite trångt och stimmigt om sällskapen är stora eller glada. Utmärkt kött, med fina tillbehör och snyggt presenterat. Personalen var serviceinriktad och gav ett kunnigt intryck.

Datum för besöket: juni 2022
1  Tack Jogga_1964
Omdömet skrevs 31 maj 2022

Riktigt fin service igenom hela besöket. Maten smakade fantastiskt, men det är omtanke och vänlighet från personal som gör att man vill komma igen!

Datum för besöket: maj 2022
Tack Mrs W
Omdömet skrevs 19 maj 2022 från mobil enhet

Fantastisk god mat! Vi åt magiska tapas. Missa inte raviolin eller chèvreosten! Så väldigt gott!

Även blåmusslor och löjrommen

Datum för besöket: maj 2022
1  Tack Lisamatilda2
Omdömet skrevs 26 mars 2022 från mobil enhet

En mycket trevlig restaurang. Uppmärksam personal och servicen var på topp.
Mycket Goda tapasrätter och trevlig atmosfär. Kommer absolut tillbaka igen.

Datum för besöket: mars 2022
1  Tack 826jenniek

Resenärer som tittade på La Copita tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt La Copita? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.