“God mat och trevlig personal”
Omdöme om La Copita

La Copita
Rankad som nr 1 av 150 Restauranger i Borås
Kök: Spanskt
Bra för: Romantiska möten

Trevligt bemötande, mysig lokal, supertrevlig servitör, snabb service, jättegod mat (grilltallrik för två). Extra plus för att servitören var uppmärksam och service-minded även under press.

Datum för besöket: september 2020
Tack charlottewadstein

Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Bokat besök , blev tapas med klockrena rätter
Carpaccio 5/5, Oxfilé 5/5, Löjrom 4/5, Ryggbiff 4/5, Raviolin 5/5, Patatas Bravas 5/5 och ett gott vin Black Stallion 5/5.
Mysig miljö med trevlig personal

Datum för besöket: augusti 2020
Tack superbird1967
Omdömet skrevs 15 augusti 2020

Vi blev rekommenderade denna restaurang, maten var okej men servicen urusel. Nonchalant och oproffsig personal (manlig). Vi väljer en annan restaurang nästa gång vi besöker Borås.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Matkocken
Omdömet skrevs 25 maj 2020 från mobil enhet

Lördag 23/5 hade Vi hade beställt take away tapas, något de kallar Spansk afton. Detta betyder att kocken väljer tapas åt dig och de tapas vi fick var verkligen top notch vilket även service vid avhämtning var.
Maten var otroligt välsmakande och väl tilltagen, vi var 3 som åt och vi blev alla proppmätta. När man som jag har familj i riskgruppen känns det bra att gynna sin favorit restaurang på detta sätt i dessa corona tider.

Datum för besöket: maj 2020
Tack mariecarlsson60
Omdömet skrevs 21 maj 2020 från mobil enhet

Vilket place! Mat och service i toppklass! Supergott vin också! Vi hade med oss vovve som också fick väldigt fint mottagande med vatten på direkten! Heiko vår servitör servade oss till max, stort tack! Rekommenderas!

Datum för besöket: maj 2020
Tack 902fredrikg

Resenärer som tittade på La Copita tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt La Copita? Berätta vad du tyckte!