“Smarrigt värre och tilltagna portioner”
Omdöme om La Copita

La Copita
Rankad som nr 2 av 146 Restauranger i Borås
Kök: Spanskt
Bra för: Romantiska möten
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Slank in här av en slump när magen kurrade runt lunchtid. Tapas är alltid trevligt, men tänk på att portionerna är stora för att vara tapas. Så vi fick verkligen vår hunger stillad!
Raviolin med päron och parmesan är fenomenal. Ryggbiffen superb även den. Ryggbiffen var mest fotogenisk så den fick pryda min recension.
Väldigt trevlig atmosfär och snyggt inrett med en cool stil. Servicen får godkänt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack kortochgott

Omdömet skrevs 15 januari 2020 från mobil enhet

Bästa Tapas jag ätit i Sverige. Jätte trevlig personal. Rekommenderar servitörens val av tappas till hela sällskapet.

Datum för besöket: januari 2020
Tack chakih
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera detta ställe. Vi åt lite olika tappas baconlindade daddlar, sparris med parmesan chips och även burgare, fantastiskt gott.

Datum för besöket: januari 2020
Tack SwedishUtter
Omdömet skrevs 29 december 2019

Vi var med barnbarnen med respektive, vi olika maträtter en del var skaplig tillagade men en del var dåligt tillagade. Sparrisen till förrätt var nästan rå, rödingen med risotto (fisken smaklös risotton var som gröt). Servisen under all kritik, vi hann inte äta upp innan servitören började att plocka bort tallrikarna. Mycket dåligt !!

Datum för besöket: december 2019
1  Tack Ivan M
Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Supergod mat, åt lammracks med potatisgratäng. Kvalité och fin service! Mört kött och supergod rödvinssås!

Datum för besöket: december 2019
Tack nataliejN2006YD

Resenärer som tittade på La Copita tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt La Copita? Berätta vad du tyckte!