“Bra sushi”

Eest Restaurang & Sushibar
Rankad som nr 21 av 151 Restauranger i Borås
Kök: Sushi, Japanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Buffé, Bokningar
Beskrivning: På Eest serverar vi Sveriges största sushibuffé. På lunchen kan du välja mellan 30-40 olika sorters bitar. På kvällen serverar vi sushi, dumplings, japanska/kinesiska/thailändska varmrätter.
Omdömet skrevs 16 mars 2022

Bra sushibeuffe på lunchen, dock klart högre prisnivå än andra stället men det kan man förstå eftersom det är buffe.

Tyvörr känns snubben som oftast står i kassan inte speciallt vlkomande utan mest dryg.

Datum för besöket: september 2021
1  Tack Anna K

Omdömet skrevs 21 augusti 2021

Det var den värsta sushin jag ätit, flugor i maten. Ingen påfyllnad av sushi så jag fick den övergivna sushin. Man såg att dom ville göra det billigt ex. Majs på sushi?! Kostade 199 kr det jag fick var 5 övergivna sushi bitar..

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Sushiaryt
Omdömet skrevs 10 december 2020 från mobil enhet

Sushibuffe 135 kr vardag lunch. Helt okej men inte alls så bra som man kan tro efter att ha läst recensioner.

Datum för besöket: december 2020
2  Tack sukigbg
Omdömet skrevs 9 november 2020

Bästa stället i Borås om man vill äta en riktigt bra sushibuffe. Bra utbud som passar alla. Dessutom är personalen supertrevlig.

Datum för besöket: november 2020
Tack joacimw747
Omdömet skrevs 31 oktober 2020 från mobil enhet

Brukar inte äta sushi men denna buffé smakade bättre än de jag har provat innan.
Många olika sorter med annorlunda smaker

Datum för besöket: oktober 2020
Tack jonasl201

Resenärer som tittade på Eest Restaurang & Sushibar tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Eest Restaurang & Sushibar? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.