“Så där…”
Omdöme om Springrolls

Springrolls
Rankad som nr 3 av 4 Smått och gott i Borås
Kök: Asiatiskt
Beskrivning: Springrolls erbjuder en variationsrik buffé alla dagar i veckan till kl 21:00. Buffén består av asiatiska varmrätter, sushi-, pasta- och salladsbuffé. Läsk, lättöl och kaffe/te ingår i buffén.
Omdömet skrevs 7 augusti 2022 från mobil enhet

Dyrt buffé på mitt i söndag. Fräsch. Massor av sushi. Tyvärr inte så mycket asiatisk varma rätter. Glassmaskin trasig. Ingen av personalen kunde le.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack Susanna P

Omdömet skrevs 29 juli 2022

Dyr buffélunch, smaklöst och tråkig inredning.
Personalen var lite blasé, kan ha berott på deras "dagsform"
Avstår denna restaurangen

Datum för besöket: juni 2022
Tack Ulf-Hagabo
Omdömet skrevs 14 januari 2022

sushi och asian var gänska gott, gillade plats mitt i stan ! mycket matt
olika sushi options... LIKE !

Datum för besöket: december 2021
Tack paulsA8609AW
Omdömet skrevs 11 oktober 2021 från mobil enhet

Trevlig personal god mat o bra sushi. Bästa mjukglassen. Bästa rekommendationer
När jag är hungrig går jag alltid dit

Datum för besöket: oktober 2021
Tack Navigator544077
Omdömet skrevs 1 juni 2021

Stort utbud av god och prisvärd mat. En genie idé att erbjuda båda sushi och pasta. Trevlig personal.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Constantin D

Resenärer som tittade på Springrolls tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Springrolls? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.