“Utmärkt!”

Springrolls
Rankad som nr 16 av 149 Restauranger i Borås
Kök: Asiatiskt
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Jättefin o fräsch restaurang. Många rätter att välja mellan. Thai, husman och sushi. Personalen är jättetrevlig och höll en mycket bra service. Såg till att det var rent på borden..

Tack RickardJ54

Omdömet skrevs 14 september 2018 från mobil enhet

Frugan och jag var och åt deras helgbuffe. Finns god mat till rimligt pris. Maten smakar väl och är trevligt uppdukad. Sushin är alltid fräsch och smakar bra. Personalen är alltid trevlig och fixar och ordnar så att det ser fräscht ut.

Tack 754pasit
Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Slank in på Springrolls i Borås. Många gäster men också gott om lediga platser. Trevlig personal som verkade ha det skoj på jobbet. Riklig och god buffé. Fri påfyllning av bordsdricka. Vi kommer säkert tillbaks !

Tack Henrik B
Omdömet skrevs 25 maj 2018 från mobil enhet

Wonderful family oriented all you can eat restaurant. Amazing food and friendly staff. Sushi was really good. Highly recommend this place.
***********
Fantastisk mat och trevlig personal!! Vi kände oss välkomna redan från det att vi ringde från bilen på vår road trip. Barnvänligt och mycket bra priser, brett utbud på buffén, något som passar alla smaker. Sushin på buffén var otroligt god!! Vi kommer gärna tillbaka och kommer rekommendera Springrolls till våra vänner!

1  Tack Åmåls V
Omdömet skrevs 1 maj 2018 från mobil enhet

Har försämrats betydligt sen det öppnade. Kommer inte gå tillbaka. Har blivit ett ungdomshak och tydligen har det gjort att de tullar på kvaliteten.

Tack Linda N

Resenärer som tittade på Springrolls tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Springrolls? Berätta vad du tyckte!