“Familjärt!”

Springrolls
Rankad som nr 16 av 151 Restauranger i Borås
Kök: Asiatiskt
Omdömet skrevs 6 januari 2018

Detta stället passar sig bäst för familj eller en snabb lunch. God sushi och trevlig personal i kassan.

Datum för besöket: december 2017
Tack X4766NHeg

Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

Jättegott mycket sushi att välja på och en stor och god thaibuffe! Ett fantastiskt salladsbord och mjukglass till efterrätt . Gick därifrån proppmätt.

Datum för besöket: december 2017
Tack 886benitaa
Omdömet skrevs 15 november 2017 från mobil enhet

Mycket god mat serveras här. Här finns både thaimat, sushi och lite annat. Passar alla, både stora och små, gammal som ung.

Datum för besöket: augusti 2017

Rekommenderar

Datum för besöket: november 2017
Tack marianneR101012
Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

Mitt i centrum kan man hitta den här välbesökta restaurangen som har en prisvärd buffé som passar både stora och små. Thai-mat i god variation samt ett urval av sushi. Ett litet minus är att glassen kostar extra.

Datum för besöket: oktober 2017
1  Tack Henrik L

Resenärer som tittade på Springrolls tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Springrolls? Berätta vad du tyckte!