“God mat”

Springrolls
Rankad som nr 16 av 149 Restauranger i Borås
Kök: Asiatiskt
Omdömet skrevs 15 november 2017 från mobil enhet

Mycket god mat serveras här. Här finns både thaimat, sushi och lite annat. Passar alla, både stora och små, gammal som ung.

Tack MorganO69

Prisvärd
Rekommenderar

Tack Marianne L
Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

Mitt i centrum kan man hitta den här välbesökta restaurangen som har en prisvärd buffé som passar både stora och små. Thai-mat i god variation samt ett urval av sushi. Ett litet minus är att glassen kostar extra.

1  Tack Henrik L
Omdömet skrevs 14 oktober 2017 från mobil enhet

Var där tillsammans med två barn en lördag lunch. Stället verkade tilltalande för familj pga dt stora utbudet, men det var kanske inte fullt så stort man kunde tro. Barnen tog pasta, vilket innebar att svalnad kokt spaghetti skulle värmas igen i halvvarmt vatten. Pastan kändes efter det torr och lite stel på något sätt. Vad gäller övrig mat var sushin helt ok, i övrigt kändes det mest som en buffé med flott.

Tack Helen R
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Stor lunchbuffé för 99kr. Enligt mig mycket prisvärd. Känns fräscht.
Finns asiatiskt, pasta, många olika slags såser, salladsbord, (förvånansvärt bra) sushi.

Tack Helena S

Resenärer som tittade på Springrolls tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Springrolls? Berätta vad du tyckte!