Abecita Popkonst och Foto
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Väl värt ett besök

Varierande fotomuseum i tre plan i Knalleland. Intresserad och kunnig personal som ger det extra ... läs mer

Omdömet skrevs 24 augusti 2022
MattiasA34
Norrköping, Sverige
från mobil enhet
Fint museum

Ett väldigt fint museum. Det är roligt och snyggt jobbat grafiskt i trapphuset. Flera inspirerande ... läs mer

Omdömet skrevs 11 augusti 2021
silverochguld
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 71 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 11 juli 2021 från mobil enhet

Toppenfin fotomuseum !! Intressant urval av utställare. Vacker byggnad i jugendstil och gott fika i museumshoppen.

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack Maria A
Omdömet skrevs 27 mars 2021 från mobil enhet

En regnig lördag och vi tar oss en kulturell tur till ett superfint museum. Coronasäkrat till 100% stora öppna ytor, prisvärt och med alster som är helt grymma och passar alla. Fantastiskt välkomnande, café om man så önskar vila benen lite, vi var mycket imponerade av helheten. Missa inte detta smultronställe, rekommenderas !

Datum för upplevelsen: mars 2021
Tack jwiderstrom
Omdömet skrevs 1 oktober 2020 från mobil enhet

Vilket härligt ställe! Och vilken härlig personal! Kul besök, väl värt en resa! Intressanta utställningar som inspirerade.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack Philip W
Omdömet skrevs 12 september 2020

Detta konstmuseum var det lilla extra, jag är grymt nöjd med deras utställning som de har, och jag kommer återkomma många gånger tillbaka.

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack AlN101
Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Hade ingen aning om att detta museum ens fanns innan vi letade i Tripadvisor om nåt att göra i Borås. Det blev en glad upptäckt, fantastiska utställningar, bara samlingen är värt ett besök! Trevligt värdpar skapade en familjär stämning redan i entrén

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack 208vanja