Abecita Popkonst och Foto
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Väl värt ett besök

Varierande fotomuseum i tre plan i Knalleland. Intresserad och kunnig personal som ger det extra ... läs mer

MattiasA34
Norrköping, Sverige
från mobil enhet
Fint museum

Ett väldigt fint museum. Det är roligt och snyggt jobbat grafiskt i trapphuset. Flera inspirerande ... läs mer

Omdömet skrevs 11 augusti 2021
silverochguld
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 70 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 1 oktober 2020 från mobil enhet

Vilket härligt ställe! Och vilken härlig personal! Kul besök, väl värt en resa! Intressanta utställningar som inspirerade.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack Philip W
Omdömet skrevs 12 september 2020

Detta konstmuseum var det lilla extra, jag är grymt nöjd med deras utställning som de har, och jag kommer återkomma många gånger tillbaka.

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack AlN101
Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Hade ingen aning om att detta museum ens fanns innan vi letade i Tripadvisor om nåt att göra i Borås. Det blev en glad upptäckt, fantastiska utställningar, bara samlingen är värt ett besök! Trevligt värdpar skapade en familjär stämning redan i entrén

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack 208vanja
Omdömet skrevs 6 mars 2020 från mobil enhet

Oerhört spännande utställningar! Liknar Fotografiska i Stockholm och minst lika bra. Hit återvänder jag gärna

Datum för upplevelsen: mars 2020
Tack barbroa2016
Abecita K, Chef på Abecita Popkonst och Foto, svarade på det här omdömetSvarade 9 april 2020

Tack för din recension! Så roligt att höra - du är varmt välkommen igen när det passar!

Omdömet skrevs 27 september 2019 från mobil enhet

Konstmuseet var en glad överraskning. Mycket spännande grafik och fotokonst. Stort utbud och lättillgänglig konst. Proffsig guidning. Kan rekommenderas.

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack JanQv
Abecita K, Chef på Abecita Popkonst och Foto, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2019

Hej,

Tack för att du tog dig tid att ge oss en recension och så roligt att höra att du var nöjd! Välkommen tillbaka snart,
Vänligen Michaela, Abecita Konstmuseum