Abecita Popkonst och Foto
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Väl värt ett besök

Varierande fotomuseum i tre plan i Knalleland. Intresserad och kunnig personal som ger det extra ... läs mer

Omdömet skrevs 24 augusti 2022
MattiasA34
Norrköping, Sverige
från mobil enhet
Fint museum

Ett väldigt fint museum. Det är roligt och snyggt jobbat grafiskt i trapphuset. Flera inspirerande ... läs mer

Omdömet skrevs 11 augusti 2021
silverochguld
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 71 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 12 september 2020

Detta konstmuseum var det lilla extra, jag är grymt nöjd med deras utställning som de har, och jag kommer återkomma många gånger tillbaka.

Datum för upplevelsen: september 2020
Tack AlN101
Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Hade ingen aning om att detta museum ens fanns innan vi letade i Tripadvisor om nåt att göra i Borås. Det blev en glad upptäckt, fantastiska utställningar, bara samlingen är värt ett besök! Trevligt värdpar skapade en familjär stämning redan i entrén

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack 208vanja
Omdömet skrevs 6 mars 2020 från mobil enhet

Oerhört spännande utställningar! Liknar Fotografiska i Stockholm och minst lika bra. Hit återvänder jag gärna

Datum för upplevelsen: mars 2020
Tack barbroa2016
Abecita K, Chef på Abecita Popkonst och Foto, svarade på det här omdömetSvarade 9 april 2020

Tack för din recension! Så roligt att höra - du är varmt välkommen igen när det passar!

Omdömet skrevs 27 september 2019 från mobil enhet

Konstmuseet var en glad överraskning. Mycket spännande grafik och fotokonst. Stort utbud och lättillgänglig konst. Proffsig guidning. Kan rekommenderas.

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack JanQv
Abecita K, Chef på Abecita Popkonst och Foto, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2019

Hej,

Tack för att du tog dig tid att ge oss en recension och så roligt att höra att du var nöjd! Välkommen tillbaka snart,
Vänligen Michaela, Abecita Konstmuseum

Omdömet skrevs 22 september 2019 från mobil enhet

Abecita Konstmuseum visar konst som är lätt att ta till sig även om man, som jag, inte varit så konstintresserad. Coola foton och popkonst, mycket trevlig personal och allt detta finns i en gammal fabrik - detta måste ses! Måste!

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack ramzze

Tack för ditt fina omdöme och vi niger och bockar för toppbetyget 5! Att vara tillgängliga för alla, oavsett kunskaps - eller intressenivå för konst, är precis vad vi strävar efter. Varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar,
Michaela/Abecita Konstmuseum