Abecita Popkonst och Foto
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Väl värt ett besök

Varierande fotomuseum i tre plan i Knalleland. Intresserad och kunnig personal som ger det extra ... läs mer

Omdömet skrevs 24 augusti 2022
MattiasA34
Norrköping, Sverige
från mobil enhet
Fint museum

Ett väldigt fint museum. Det är roligt och snyggt jobbat grafiskt i trapphuset. Flera inspirerande ... läs mer

Omdömet skrevs 11 augusti 2021
silverochguld
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 71 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 6 mars 2020 från mobil enhet

Oerhört spännande utställningar! Liknar Fotografiska i Stockholm och minst lika bra. Hit återvänder jag gärna

Datum för upplevelsen: mars 2020
Tack barbroa2016
Abecita K, Chef på Abecita Popkonst och Foto, svarade på det här omdömetSvarade 9 april 2020

Tack för din recension! Så roligt att höra - du är varmt välkommen igen när det passar!

Omdömet skrevs 27 september 2019 från mobil enhet

Konstmuseet var en glad överraskning. Mycket spännande grafik och fotokonst. Stort utbud och lättillgänglig konst. Proffsig guidning. Kan rekommenderas.

Tack JanQv
Abecita K, Chef på Abecita Popkonst och Foto, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2019

Hej,

Tack för att du tog dig tid att ge oss en recension och så roligt att höra att du var nöjd! Välkommen tillbaka snart,
Vänligen Michaela, Abecita Konstmuseum

Omdömet skrevs 22 september 2019 från mobil enhet

Abecita Konstmuseum visar konst som är lätt att ta till sig även om man, som jag, inte varit så konstintresserad. Coola foton och popkonst, mycket trevlig personal och allt detta finns i en gammal fabrik - detta måste ses! Måste!

Tack ramzze

Tack för ditt fina omdöme och vi niger och bockar för toppbetyget 5! Att vara tillgängliga för alla, oavsett kunskaps - eller intressenivå för konst, är precis vad vi strävar efter. Varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar,
Michaela/Abecita Konstmuseum

Omdömet skrevs 22 september 2019

Väldigt trevligt bemötande och mycket fina utställningar. Trotts att jag inte har ett stort konstintresse så var besöket över förväntan.

Tack Stefanlekebo
Abecita K, Chef på Abecita Popkonst och Foto, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2019

Hej Stefan,

Vi är väldigt glada för så fint betyg och hoppas att ni kommer till oss snart igen!

Vänliga hälsningar,
Michaela, Abecita Konstmuseum

Omdömet skrevs 21 september 2019 från mobil enhet

Är du i Borås, passa på att besöka denna pärla. Fantastiska utställningar med fotokonst. Vi fick förmånen att se utställningar av Tom Svensson, Jonna Bergström m.fl
Får ni oxå chansen att få en guidad rundtur av museichefen, Michaela, så ta den!!

Tack matkar74