Abecita Popkonst och Foto
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Nästan som Fotografiska

Västs Fotografiska Ett gäng tjejer besöker detta mycket trevliga museum, där kaffet ingår i ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
Goldie564321
från mobil enhet
Väl värt ett besök

Varierande fotomuseum i tre plan i Knalleland. Intresserad och kunnig personal som ger det extra ... läs mer

Omdömet skrevs 24 augusti 2022
MattiasA34
Norrköping, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 72 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 22 september 2019

Väldigt trevligt bemötande och mycket fina utställningar. Trotts att jag inte har ett stort konstintresse så var besöket över förväntan.

Tack Stefanlekebo
Abecita K, Chef på Abecita Popkonst och Foto, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2019

Hej Stefan,

Vi är väldigt glada för så fint betyg och hoppas att ni kommer till oss snart igen!

Vänliga hälsningar,
Michaela, Abecita Konstmuseum

Omdömet skrevs 21 september 2019 från mobil enhet

Är du i Borås, passa på att besöka denna pärla. Fantastiska utställningar med fotokonst. Vi fick förmånen att se utställningar av Tom Svensson, Jonna Bergström m.fl
Får ni oxå chansen att få en guidad rundtur av museichefen, Michaela, så ta den!!

Tack matkar74
Omdömet skrevs 19 september 2019 från mobil enhet

Ett mycket intressant och luftigt museum för fotografisk konst. Fin basutställning och mycket intressant specialutställning av Kim Walls material. Bästa guiden Mikaela tillika museets chef.

Tack Birgitta A
Abecita K, Chef på Abecita Popkonst och Foto, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2019

Hej,

Tack för betyget, så roligt att ni var nöjda! Det var verkligen trevligt att ha er här - varmt välkomna tillbaka!

Mvh Michaela, Abecita Konstmuseum

Omdömet skrevs 17 september 2019

Fantastisk mottagande av museichefen som var väldigt kunnig och tog sig tid att visa mig runt! Ett museum med stora möjligheter där det händer mycket och lagom stort för att kunna ta till sig samtliga utställningar på samma dag.
Besöket avslutades med god fika, finns även möjlighet att köpa med sig kreativa saker hem från den lilla butiken.
Besöket passar hela familjen. Tack för en fin dag hos er!

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack jenla00

Hej,

Stort tack för ditt fina betyg, så glada vi blir! Varmt välkommen tillbaka när vi har nya utställningar! Vänligen, Michaela, Abecita Konstmuseum

Omdömet skrevs 4 september 2019 från mobil enhet

Vi hade aldrig hört talats om detta museum förrän vi kollade in TripAdvisor. Åkte hit o blev glatt överraskade över hur bra det var.
Konsten och utställningarna höll mycket hög klass och storleken på museet är perfekt. Ofta hinner man tröttna på stora museer men detta blev perfekt längd att kolla över och insupa allt i ca2h. Kommer lätt rekommendera detta till mina vänner och åker gärna hit igen!

Tack Oscar B

Hej Oscar B,

Stort tack för ditt betyg och varmt välkomna tillbaka när det finns nya utställningar. Det värmer att läsa ett så initierat och positivt omdöme! Allt gott! Vänligen, Michaela, Abecita Konstmuseum