“Så nöjd”

Kök: Pizza
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 6 juli 2022 från mobil enhet

Besökte restaurangen i söndags. Jättegod mat och väldigt trevlig servitris. Kommer definitivt komma tillbaka och testa mer på menyn.

Datum för besöket: juli 2022
Tack ulrikao823

Omdömet skrevs 29 maj 2022

God mat, bra utbud, trevlig miljö och personal. Ett plus i kanten för att de erbjuder både pepsi och coca cola!

Datum för besöket: maj 2022
Tack racercorn
Omdömet skrevs 4 mars 2022

Mysig lokal. Fokus här är pizza, men allt som finns på menyn borde vara bra. Beställde räksallad för 159kr, färdig salladsmix med gurka, lite avokado och räkor, minimal portion utan bröd. Hade lagat godare själv, detta var ingen matlagning! Nonchalant bemötande dessutom. Aldrig mera går jag dit.

Datum för besöket: mars 2022
Tack 4milla13
Omdömet skrevs 13 februari 2022

Helt mysigt! Fantastiskt god mat och underbar atmosfär!! Pizzorna ör helt tunna o deras entrecote perfekt lagat!

Datum för besöket: februari 2022
Tack erikafN1097OM
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Kan varmt rekommendera denna pärla mitt i Borås. Vedugnsbakad tunn och krispig pizza och en perfekt crème brulé gjorde en regnig kväll i ett lite väl lugnt Borås till en härlig kväll. Nöjd och glad!

Datum för besöket: juli 2021
Tack EvaL3229

Resenärer som tittade på Cyrano Borås tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Cyrano Borås? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.