Spara
Höjdpunkter från omdömen
En dag med barnbarnet

Vi hade en jätterolig dag På Navet. Mitt barnbarn kille 9 år tyckte det var toppen med allt man ... läs mer

Omdömet skrevs 8 januari 2020
doris309
Borås, Sverige
från mobil enhet
Lördagsnöje

Våra barnbarn 8 och 6 år stortrivdes. Fanns mycket som fängslade dom. De fick pilla och greja ... läs mer

Omdömet skrevs 23 september 2019
982elisabetj
Göteborg, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 73 omdömen

Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Väldigt trevligt ställe för både stora och små, gammal som ung. Man måste prova allt och det gör msn gärna.

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack 116ulrikaf
Omdömet skrevs 10 juli 2018

Mitt i Borås ligger Navet. Hit kan hela familjen gå för att lära sig det mesta om naturen, människan och hela vår jord. Och det på ett roligt sätt. Mycket experiment och ”prova på”.

Datum för upplevelsen: juni 2018
Tack MorganMalte
Omdömet skrevs 16 november 2017

Ligger centralt i Borås, med restauranger jätte nära. För liten parkering. Stora parkeringen är avsedd för personal och tillstånd behövs.

Datum för upplevelsen: november 2017
1  Tack Ervin D
Omdömet skrevs 24 september 2017

Var där med våra söner 20 och 24 år. Mycket att göra för alla åldrar. Vi fick mycket bra info om källsortering och energisparande som alla, även vuxna, bör lära sig.

Datum för upplevelsen: september 2017
Tack Anne O
Omdömet skrevs 16 augusti 2017

Var där med en 10 åring. Jättemycket att göra. Stor pysselverkstad. Där fanns allt för att använda sin kreativitet. Väl värt varenda krona. Promenadavstånd från city.

Datum för upplevelsen: augusti 2017
Tack barbrodanielsson