Spara
Höjdpunkter från omdömen
En dag med barnbarnet

Vi hade en jätterolig dag På Navet. Mitt barnbarn kille 9 år tyckte det var toppen med allt man ... läs mer

Omdömet skrevs 8 januari 2020
doris309
Borås, Sverige
från mobil enhet
Lördagsnöje

Våra barnbarn 8 och 6 år stortrivdes. Fanns mycket som fängslade dom. De fick pilla och greja ... läs mer

Omdömet skrevs 23 september 2019
982elisabetj
Göteborg, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 73 omdömen

Omdömet skrevs 16 augusti 2017

Var där med en 10 åring. Jättemycket att göra. Stor pysselverkstad. Där fanns allt för att använda sin kreativitet. Väl värt varenda krona. Promenadavstånd från city.

Datum för upplevelsen: augusti 2017
Tack barbrodanielsson
Omdömet skrevs 11 juni 2017 från mobil enhet

Teknik, naturvetenskap och miljö för stora och små. Cykla, kör buss, programmera och sänd upp varmluftsballonger. Spännande utställning om mammutar sommaren 2017.

Datum för upplevelsen: juni 2017
1  Tack Frida A
Omdömet skrevs 7 juni 2017

Tillbringade en heldag med en 5 åring på detta inspirerande museum. Här finns något för de både yngre och äldre barn. Regeln med ”inga händer i fickorna” lockar fram upptäckarglädjen, och vi sysselsatte oss enkelt en heldag utan att hinna med allt. Personalen är fantastiskt trevlig, och förhöjer besöket när de går runt i lokalerna och förklarar hur saker fungerar.

Det finns en litet kaffe servering, men även plats för att äta medhavd matsäck. Matsäck kan rekommenderas eftersom det är skralt med matutbud i närheten av museet.
Rekommenderar varmt besöket till nyfikna barn.

Datum för upplevelsen: april 2017
1  Tack Susanne P
Omdömet skrevs 1 maj 2017

Navet är väl värt ett besök om du vill ta ut barnen på nåt intressant och lärorikt. Man kan säga att Navet är Borås svar på Göteborgs Universeum bara lite mindre. Tycker entre avgiften är lite saftig dock.

Datum för upplevelsen: december 2016
1  Tack vfors
Omdömet skrevs 26 april 2017 från mobil enhet

En seminariedag som avhölls på navet science center, kanon ställe som inspirerar lite extra alltså mer än vanligt, att kunna förlägga ett seminarie i denna miljö är perfekt. Trevlig och kunnig personal som tog väl hand om oss, perfekt värdskap. Nästa gång blir det att ta med familjen också. Återkommer gärna

Datum för upplevelsen: april 2017
1  Tack jwiderstrom