“Masala”

20:00
Rankad som nr 20 av 150 Restauranger i Borås
Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Här låter vi traditionell indisk matkultur förenas med våra duktiga kockars kreativitet. Resultatet har blivit en variationsrik meny där vi utnyttjar och utvecklar Indiens rika repertoar av kulinariska uttryck. Vi hämtar inspiration från såväl Sydindiens heta mattradition, som de bergsrika trakterna i norr, där smakrika och milda grytor blivit signum i det indiska köket. Välkommen till oss - låt dig väl smakas och känn en doft av Indien.
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Otroligt dålig service. Vi blev utskällda för att vi hade enjoy app och inte häftet. Fick vänta länge på att få beställa och ännu längre på notan. Maten var smaklös.

Datum för besöket: februari 2020
Tack TheNilssons

Omdömet skrevs 22 november 2019 från mobil enhet

Mycket god indisk mat. Fin inredning. Fick snabbt maten på bordet och det var vällagat. Personalen pratade engelska. Min man valde blandad grilltallrik och jag tog kyckling i curry. Så gott! 2 middagar med 2 drickor 440kr.

Datum för besöket: november 2019
Tack catrinlinder
Omdömet skrevs 17 november 2019 från mobil enhet

Tog tidig lunch och båda tycker det var bra lunch med hög kvalitet på råvarorna. Snabb service och trevlig inredning.

Datum för besöket: november 2019
Tack 584henrikc
Omdömet skrevs 16 november 2019

En mycket positiv lunchupplevelse där vi fick en vällagad och smakfull måltid. Personalen talade bara engelska men det var enkelt att få just de anpassningar av maten som vi önskade.

Datum för besöket: juni 2019
Tack Black_Father
Omdömet skrevs 31 oktober 2019 från mobil enhet

Hade inga större förväntningar på denna restaurang; vi behövde nåt hyfsat snabbt och betalbart innan teaterbesök. Glatt överraskade! Välkryddat, smakrikt - gott! Att servitören på frågan vilka viner som fanns, svarade "red and white" kan vi ha överseende med;) Kommer gärna tillbaka!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 218annikan

Resenärer som tittade på Borås Masala tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Borås Masala? Berätta vad du tyckte!