Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Den gamla klyschan, man får vad man man betalar för, stämmer här. Ett hotell, rätt och slätt. Rummet slitet och känslan av en sjukhussal känns som en bra beskrivning. Middagen god, flera intressanta alternativ på menyn. Bra med bilparkering i källaren..
Nästa gång blir det något annat hotell.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Gertsve
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Rummet var lite omodernt men rent och fräscht. Fönster ut mot gatan, lite störd av musik från omkringliggande pub. Mitt i centrum så perfekt läge.
Frukostsalen fräsch och mycket bra och varierad frukost.

1  Tack malin_annsofie
Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Kan tyvärr inte rekommendera hotellet . Vi var tre vuxna o rummet var ej anpassat till det. Den ena vuxen hade extra säng med stora fjädrar. Madrassen var så tunn att fjädrarna tryckte i ryggen. Det slutade med att man fick sova på golvet .
Toaletten var ok men draperiet nådde inte till golvet. Det slutade med att hela toaletten var fullt med vatten. Så en golvskrapa hade ju varit bra men tyvärr fanns den ej. Frukosten var jättebra .parkeringen ok men dyr .

Tack maggan78
Omdömet skrevs 18 mars 2018

Helt ok hotel i Boråas med OK reception och OK rum, Frukost som det är i Sverige det mest utan att glänsa. Man får vad man betalar för och inget mera faktiskt men som sagt det är OK det mesta så det kan bli flera ggr

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack JHE
Omdömet skrevs 12 mars 2018

Jag kommer att bo där om jag skall till Borås. Dels var rummet bra, personalen trevlig och hjälpsam. Gott om restauranger i närheten. Bra var även möjligheten att ställa bilen i garaget under hotellet.

Datum för vistelsen: mars 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack danielperss0n