“God mat bra service”

Restaurang Renässans
Rankad som nr 23 av 150 Restauranger i Borås
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Vi hade bokat ett weekendpaket med Risskov och då serverades middagen på Renässans som låg i närheten av hotellet.Vi hade inga förväntningar alls men vi blev glatt överraskade!De var inte så vana vid detta paket men de skötte det fint även om de var lite frågande initialt.Vi blev erbjudna kvällens rätt vilket båda kvällarna var väl tillagat och rejäl mat,stora portioner.Schnitzel ena dagen och planka andra dagen.Fina grönsakstillbehör till båda rätterna.Trots vårt "paketpris"fick vi lika god och fin service som de andra gästerna.Mysig atmosfär,ett trevligt ställe helt enkelt,jag kommer gärna åter!
Bra pris på dricka också(utan att vara sjabbig)

Datum för besöket: februari 2020
Tack petraha2015

Omdömet skrevs 24 december 2019 från mobil enhet

Vill bara slå ett slag för deras Julbord som avnjöt förra vecka med med familjen. Precis lagom mycket av allt och bra smaker. Och att man även kan välja från deras À la carte meny, vilket vi inte provade denna gång, är ett extra plus. Och tack till den goa personalen.

1  Tack Ewent_Living
Omdömet skrevs 16 december 2019

Åt julbord med familjen igår och vi alla tyckte det var mycket gott, det smakade som hemlagat. Extra plus att man även erbjuds à la carte i julbordstider även om alla i vårt sällskap valde att äta julbord som inte var sådär överdrivet utan precis lagom stort. Att miljön på Restaurang Renässans är väldigt mysig förhöjer den goda stämningen. Toppenbra!

1  Tack marielM3752EM
Omdömet skrevs 11 december 2019

Under all kritik. Dom som beställde från menyn fick vänta nästan 2 timmar på maten.
Väldigt lite smörgåsbord för att va julbord.
Jag rekommenderar personalen att åka till Spinnaren i Rydal hur ett
Julbord ska se ut och hur servicen kring hela arrangemanget ska skötas.
Disk plockades inte undan. Man fick ställa den nya tallriken på använd tallrik. Man fick känslan av att man skulle äta all mat på samma tallrik. Besticken lades i en hög på bordet.

3  Tack 608anitan
Omdömet skrevs 22 november 2019 från mobil enhet

Lunchens torskrygg skulle aldrig skickats in! Överstekt och seg så att nästan inget fiskkött gick att få loss. Synd, för såsen var god.

Datum för besöket: november 2019
1  Tack Pbyl

Resenärer som tittade på Restaurang Renässans tittade också på

Borås, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Renässans? Berätta vad du tyckte!