Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com93 US$
Priceline93 US$
Travelocity93 US$
Traveluro105 US$
Tripadvisor93 US$
Omdömet skrevs 30 juli 2021

Sängarna var helt slut/undermåliga och det tillsammans med en obefintlig ventilation som tvingade oss att ha fönstret öppet hela natten . Detta gjorde att gapiga människor och lastbilar å sopmaskiner höll oss vakna i två nätter.
Att sedan under en pandemi ha sällskapsspel och annat umgängesfrämjande i entrén under en pandemi är under all kritik.

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack mre159
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Helt okej hotell men inget särskilt . Trevlig Personal i receptionen. Lite överpris.
Bäddmadrassen var helt uppriven och kändes ofräsch.
Nöjda med frukosten, inget fattades så vi var mätta och glada.

Bra läge i Borås med parkeringshuset bredvid. Vi betalade 200 kr över natten..

Rumstips: Hade prövat ett annat hotell då vi anser att detta var överpris.
Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack lemonen
Omdömet skrevs 30 juni 2021

Fint hotell, bra läge, rena och fina rum. Ett minus för att det inte fanns eluttag bredvid sängarna. Extrasängrn i ett av våra 2 rum vi bokade var extremt obekväm enligt sonen som sov där.Trevlig personal och bra frukost. Finns gratis parkering i anslutning till hotellet.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Helena L
Omdömet skrevs 11 juni 2021 från mobil enhet

I en nödsituation när vi nästan gett upp fick vi hjälp av en manlig receptionist kvällen 10 juni. När 4 andra hotell sagt nej med hänvisning till att min man inte hade id-handlingar. ( inlåst i trasig bil på verkstad). En man som fattar och är flexibel, kan läsa situationen och ta kloka beslut.!Det blir flera övernattningar på kedjan och tack för allt!!!!!!

Rumstips: Trevlig petsonal
Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste ensam
Tack ingmarier2015
Omdömet skrevs 11 juni 2021

I en modern hög byggnad vid Viskan ligger hotellet. Utmärkt läge. Restaurangen och baren var stängd pga covid. Men det fanns bra mat att köpa i receptionen, en del att värma och en av de bästa ceasarsallader jag har ätit. Härlig frukost med både stekt strömming och minst en, ibland två, sorters sill.
På det hela ett trevligt väl fungerande hotell med rum som jag gillade, även om det blev väldigt varmt när solen sken rakt in i fönstren.

Datum för vistelsen: juni 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com