Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Första intrycket var när man kommer in och man lånar toaletten i receptionen som stinker urin.

Sedan fick vi lämna våra väskor så vi skulle kunna utforska Borås tills rummet skulle bli klart i ett rum som såg förjäkligt ut!

Vi hade ett uppgraderat rum och det såg fint och luftigt ut.
Problemet var att när man duschade så fylldes hela badrumsgolvet med 3 cm vatten. Vi bad om en skrapa i receptionen så vi skulle kunna använda badrummet fast man hade duschat tidigare. Men det hjälpte inte så mycket med skrapan för vattnet kunde inte rinna undan.
Kylskåp fanns med var väldigt smutsigt och trasigt.
Hård dubbelsäng som glider isär för minsta lilla.
I dubbelsängen finns 2 pyttesmå kuddar och en gigantisk (den gigantiska var mycket praktiskt när man skulle läsa eller se på tv) men när man skulle sova så var dessa kuddar helt opraktiska.
Fanns en kapsel kaffe på rummet som var trevligt.

Väldigt slitet i såväl entré, hissar och frukost området. Kändes mer som vandrarhem än ett hotell.

Frukost ok men buffe är buffe i dessa tider. Fast man hade en personal som skulle se till så pillar folk mycket på maten. Tar skedar som ligger i sylten och lägger direkt på sin halv uppätna macka, tar med händer osv.

Vi bodde i 2 nätter och skulle vi stannat längre hade vi garanterat bytat rum eller hittat någon annanstans att bo. Kan tyvärr inte rekommendera att bo här. Speciellt när vi ändå hade valt ett uppgraderat rum för att fira bröllopsdag.

Tack TISVIDAL
Omdömet skrevs 11 augusti 2020

Personalen är mycket trevlig och hjälpsam på alla sätt - 5 stjärnor för dem. Dock är de flesta rum mycket små och dåligt städade. Det ligger damm i sjok under sängar och soffor. Damm och fläckar på möbeltyger/möbler. Sängkappor fläckiga. Handdukar har fläckar som inte gått bort. Superiorrum är väldigt små och har inget extra förutom att de ligger högt upp i huset och är dyrare. Deluxe-rum riktigt stora och luftiga och fina, men inte heller de är välstädade och det finns inga kapslar till kapselmaskinen. Deluxe-rums badrum riktigt fräscht och fint och välstädat. Dock fungerar duschdel i badkar ibland bara. SPA-avd avstängd pga Corona - detta står inget om på hemsidan. Frukosten mycket fin och god. Bra ordnat med sprit och handskar att ha när man plockar till sig från buffén. På det hela taget ett fint hotell, men rummen behöver städas ordentligt o fräschas upp och superiorrummen bör inte heta det, då de är som ett standardrum.

Tack Relax64259559530
Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Fint hotell med bra läge vid affärer, restauranger och parkområden. Restaurangen på hotellet var stängd över sommaren, men det fanns gott om restauranger på nära gångavstånd. Trevliga rum. Bra frukost med många valmöjligheter.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Ingrid H
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Blida och trevliga folk reception, bra service, lite dåligt information om att resturangen inte var öppen under denna helgen. Som medlem fick jag mina fördelar under vistelsen. Betyg från mig är bra för helgen.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack sveinopstad
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Hotellet ligger väldigt bra och centralt. Restauranger, affärer och stadsparken precis utanför knuten. Trevlig personal. Bra rum och badrum. Mycket bra frukost för att vara i coronatider, bra med engångshandskar och spritning också. Parkeringsgarage mitt över gatan samt parkeringsplatser på gatan.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack HansHbg_Sverige