Spara
Höjdpunkter från omdömen
Spännande upplevelse med trevligt bemötande!

En häftig och spännande upplevelse med mycket trevligt bemötande! Rekommenderas varmt, kul att få ... läs mer

S9892GZeriks
från mobil enhet
Spännande!! Ingen kan gå därifrån utan att bli berörd!

carinacE7613GI
från mobil enhet
Läs alla 46 omdömen

En häftig och spännande upplevelse med mycket trevligt bemötande!

Rekommenderas varmt, kul att få träffa Tony och Niclas och få höra deras historier om olika föremål på museet bla.
Man kändes sig verkligen välkommen och väl omhändertagen. Man kände att dem brydde sig om sina gäster och dem är genuint trevliga.

Stark rekommendation och kom ihåg att gå in med ett öppet sinne.

Datum för upplevelsen: april 2021
Tack S9892GZeriks

Jag tyckte att muséet var väldigt proffsigt. Rummet med dockorna lämnar ingen oberörd. Jag/vi kommer snart igen.

Datum för upplevelsen: april 2021
Tack carinacE7613GI

Hela museumet var kanon bra även shopen mycket prisvärt. Kände verkligen av närvaro. Allt får

Tack Vesslan87

Hela muséet var välordnat och proffsigt upplagt. Allt från mottagandet i entrén till minsta detalj. Helt klart värt ett besök.
Ha gott om tid på dig att verkligen gå runt och känna in.

Tack Escape427348

Hade inte förväntat mig att känna något, utan tänkte att det bara var en ”vanlig” utställning av udda föremål med en historia.
Vi kan säga att jag hade FEL!
Det är hemsökt!!
Det bästa är ändå Niklas och Tony, dem är helt fantastiska och ger verkligen allt och intresserar sig för just DIN upplevelse.
Kommer besöka museet flera gånger!
Gav min kusin detta besök i 40-årspresent och det blev succé!

Tack U1158CFjennyt