Spara
Höjdpunkter från omdömen
Unikt hemsökt museum

En mycket speciell upplevelse. Många spännande föremål och märkliga energier i museet och ett fint ... läs mer

carinaaY9134IZ
från mobil enhet
Spännande upplevelse med trevligt bemötande!

En häftig och spännande upplevelse med mycket trevligt bemötande! Rekommenderas varmt, kul att få ... läs mer

S9892GZeriks
från mobil enhet
Läs alla 46 omdömen

Hela museumet var kanon bra även shopen mycket prisvärt. Kände verkligen av närvaro. Allt får

Tack Vesslan87

Hela muséet var välordnat och proffsigt upplagt. Allt från mottagandet i entrén till minsta detalj. Helt klart värt ett besök.
Ha gott om tid på dig att verkligen gå runt och känna in.

Tack Escape427348

Hade inte förväntat mig att känna något, utan tänkte att det bara var en ”vanlig” utställning av udda föremål med en historia.
Vi kan säga att jag hade FEL!
Det är hemsökt!!
Det bästa är ändå Niklas och Tony, dem är helt fantastiska och ger verkligen allt och intresserar sig för just DIN upplevelse.
Kommer besöka museet flera gånger!
Gav min kusin detta besök i 40-årspresent och det blev succé!

Tack U1158CFjennyt

Allt med museumet var en favorit för mig. Dels att få möjligheten att träffa Laxton, som jag har följt sedan start, men även att få möjligheten att utforska alla hemsökta föremål från olika hemsökta platser. Otroligt spännande och en intressant upplevelse!

Tips till andra besökare: Åk dit med ett öppet sinne för man vet aldrig vad som väntar.
Laxton, jag älskar er!

Datum för upplevelsen: april 2021
Tack juliabjornstrom

Wow vilket fantastiskt ställe! Alla som har vägarna förbi borde komma och besöka detta hemsökta museum, det enda i Sverige! De har otroligt häftiga föremål där och vi har fått otroligt upplevelser från det stället! Ägarna finns med och vill gärna veta ens upplevelser, de är så trevliga och gästvänliga. Det är som att komma hem till någon! Ni som inte tror på det paranormala kan gå ändå bara för att titta på alla föremål de samlat på sig och läsa om olika händelser. De har även ett rum som de döpt till ”Borgvattnet”, där vissa föremål är original därifrån (som de även också äger uppe i Jämtland). När man kommer in blir det en mycket annorlunda stämning och atmosfär som ni bara måste uppleva! De har även en butik där de säljer merch och massa fräcka prylar som jag köpt en del ifrån såklart, mer ska det bli! Jag har varit där två gånger redan och ska snart dit igen, jag kommer aldrig få nog då det är olika händelser varje gång som sker. 10/10 helt klart!

Datum för upplevelsen: april 2021
Tack Linzzie