Vi ser att du anvÀnder en webblÀsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske dÀrför inte visas som den ska.Vi stöder följande webblÀsare:
Spara
Höjdpunkter frÄn omdömen
Unikt hemsökt museum

En mycket speciell upplevelse. MÄnga spÀnnande föremÄl och mÀrkliga energier i museet och ett fint ... lÀs mer

carinaaY9134IZ
frÄn mobil enhet
SpÀnnande upplevelse med trevligt bemötande!

En hÀftig och spÀnnande upplevelse med mycket trevligt bemötande! Rekommenderas varmt, kul att fÄ ... lÀs mer

S9892GZeriks

SprÄkAlla sprÄk
LÀs vad resenÀrer sÀger:
4–9 av 46 omdömen
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan frÄn mobil enhet

Hela muséet var vÀlordnat och proffsigt upplagt. Allt frÄn mottagandet i entrén till minsta detalj. Helt klart vÀrt ett besök.
Ha gott om tid pÄ dig att verkligen gÄ runt och kÀnna in.

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack Escape427348
Detta Àr ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan frÄn mobil enhet

Hade inte förvĂ€ntat mig att kĂ€nna nĂ„got, utan tĂ€nkte att det bara var en ”vanlig” utstĂ€llning av udda föremĂ„l med en historia.
Vi kan sÀga att jag hade FEL!
Det Àr hemsökt!!
Det bÀsta Àr ÀndÄ Niklas och Tony, dem Àr helt fantastiska och ger verkligen allt och intresserar sig för just DIN upplevelse.
Kommer besöka museet flera gÄnger!
Gav min kusin detta besök i 40-Ärspresent och det blev succé!

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack U1158CFjennyt
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan frÄn mobil enhet

Allt med museumet var en favorit för mig. Dels att fÄ möjligheten att trÀffa Laxton, som jag har följt sedan start, men Àven att fÄ möjligheten att utforska alla hemsökta föremÄl frÄn olika hemsökta platser. Otroligt spÀnnande och en intressant upplevelse!

Tips till andra besökare: Åk dit med ett öppet sinne för man vet aldrig vad som vĂ€ntar.
Laxton, jag Àlskar er!

Tack juliabjornstrom
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan frÄn mobil enhet

Wow vilket fantastiskt stĂ€lle! Alla som har vĂ€garna förbi borde komma och besöka detta hemsökta museum, det enda i Sverige! De har otroligt hĂ€ftiga föremĂ„l dĂ€r och vi har fĂ„tt otroligt upplevelser frĂ„n det stĂ€llet! Ägarna finns med och vill gĂ€rna veta ens upplevelser, de Ă€r sĂ„ trevliga och gĂ€stvĂ€nliga. Det Ă€r som att komma hem till nĂ„gon! Ni som inte tror pĂ„ det paranormala kan gĂ„ Ă€ndĂ„ bara för att titta pĂ„ alla föremĂ„l de samlat pĂ„ sig och lĂ€sa om olika hĂ€ndelser. De har Ă€ven ett rum som de döpt till ”Borgvattnet”, dĂ€r vissa föremĂ„l Ă€r original dĂ€rifrĂ„n (som de Ă€ven ocksĂ„ Ă€ger uppe i JĂ€mtland). NĂ€r man kommer in blir det en mycket annorlunda stĂ€mning och atmosfĂ€r som ni bara mĂ„ste uppleva! De har Ă€ven en butik dĂ€r de sĂ€ljer merch och massa frĂ€cka prylar som jag köpt en del ifrĂ„n sĂ„klart, mer ska det bli! Jag har varit dĂ€r tvĂ„ gĂ„nger redan och ska snart dit igen, jag kommer aldrig fĂ„ nog dĂ„ det Ă€r olika hĂ€ndelser varje gĂ„ng som sker. 10/10 helt klart!

Tack Linzzie

Annorlunda och spÀnnande upplevelse. Trevligt bemötande och roligt med butik dÀr man kan handla souvenirer m.m. Vi kommer absolut att Äka tillbaka dit under sommaren.

Tack ninalO5482QX