Spara
Höjdpunkter från omdömen
Unikt hemsökt museum

En mycket speciell upplevelse. Många spännande föremål och märkliga energier i museet och ett fint ... läs mer

carinaaY9134IZ
från mobil enhet
Spännande upplevelse med trevligt bemötande!

En häftig och spännande upplevelse med mycket trevligt bemötande! Rekommenderas varmt, kul att få ... läs mer

S9892GZeriks
från mobil enhet
Läs alla 46 omdömen

Att få tid att prata med LaxTon är bara det en fantastisk upplevelse. Att sen få känna av de olika energierna och se och läsa om de olika föremålen är väldigt intressant och spännande.

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack jennip756

Borgvattnet rummet var fantastiskt och man upplevde massor fantastiska saker. Väldigt fint museum :)

Tack whilmaj2021

Att få träffa Niclas och Tony! Mitt tips till framtida besökare: Ta er tid och känn av platsen och energierna. Gå in med öppet sinne och utan förväntningar!

Tack I5451WLkevinm

Det va en otroligt spännande timme vi va där vilken känsla man fick så otroligt många spännande föremål

Datum för upplevelsen: februari 2021
Tack Lindalaxton
Omdömet skrevs 25 april 2021

Hur häftigt som helst.
Rekommenderar detta starkt. Mycket trevligt besök. Ett måste att besöka när man är i Borås. Kommer absolut komma tillbaka :)

Tack 265henrike