Spara
Höjdpunkter från omdömen
Unikt hemsökt museum

En mycket speciell upplevelse. Många spännande föremål och märkliga energier i museet och ett fint ... läs mer

carinaaY9134IZ
från mobil enhet
Spännande upplevelse med trevligt bemötande!

En häftig och spännande upplevelse med mycket trevligt bemötande! Rekommenderas varmt, kul att få ... läs mer

S9892GZeriks
från mobil enhet
Läs alla 46 omdömen

2025 av 46 omdömen
Omdömet skrevs 25 april 2021

Hur häftigt som helst.
Rekommenderar detta starkt. Mycket trevligt besök. Ett måste att besöka när man är i Borås. Kommer absolut komma tillbaka :)

Tack 265henrike
Omdömet skrevs 20 april 2021

Jättetrevligt bemötande och en häftig känsla. Stilrent och skräckinjagande på samma gång när man går runt och kikar. Jag själv är skeptisk till detta men var med om något riktigt häftigt vid Annabelle. Fråga någon av grabbarna så vet dom vad jag menar! ;)

Isac, Eric, Ebba, Philip

Tack 794isace
Omdömet skrevs 20 april 2021

Väldigt intressant och väldigt bra bemötande! Både Tony och Niklas berättade historier och upplevelser under själva rundvandringen, vilket gjorde det hela till en väldigt trevlig upplevelse!

Tack ericfN9643AB
Omdömet skrevs 15 mars 2021

Var där 11 Mars och var en helt fantastiskt häftig upplevelse. Lätt värt varenda krona. Rekommenderar stark att besöka. Jag kommer lätt besöka igen.

Datum för upplevelsen: mars 2021
Tack rebeccaaU4048SC
Omdömet skrevs 14 mars 2021

En intressant och spännande upplevelse. Trevlig och personlig kontakt med Tony och Niklas. Rekommenderas starkt

Datum för upplevelsen: mars 2021
Tack Nr19_930