Spara
Höjdpunkter från omdömen
Hemsökt museum

Jag kan i det stora hela bara skriva att detta är definitivtt är värt ett eller flera besök och ta ... läs mer

Omdömet skrevs i går
carolinarN186YQ
Partille, Sverige
från mobil enhet
En plats över det förväntade

En helt fantastiskt upplevelse ! Tack Tony för en superbra guidad tur av museet. En upplevelse som ... läs mer

Omdömet skrevs för 2 dagar sedan
716malinw
Tranas, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 59 omdömen

Omdömet skrevs 20 april 2021

Väldigt intressant och väldigt bra bemötande! Både Tony och Niklas berättade historier och upplevelser under själva rundvandringen, vilket gjorde det hela till en väldigt trevlig upplevelse!

Datum för upplevelsen: april 2021
Tack ericfN9643AB
Omdömet skrevs 15 mars 2021

Var där 11 Mars och var en helt fantastiskt häftig upplevelse. Lätt värt varenda krona. Rekommenderar stark att besöka. Jag kommer lätt besöka igen.

Tack rebeccaaU4048SC
Omdömet skrevs 14 mars 2021

En intressant och spännande upplevelse. Trevlig och personlig kontakt med Tony och Niklas. Rekommenderas starkt

Tack Nr19_930
Omdömet skrevs 13 mars 2021

Rekommenderas verkligen att besöka!!!
Otroligt spännande historier och föremål samt att vi fick träffa Laxton som var super trevliga!

Tack MimmiM88
Omdömet skrevs 11 mars 2021 från mobil enhet

En unik och underbar upplevelse! Spännande och unika föremål med olika historier... Kan fortfarande inte släppa tanken på en docka, med de sagt vill jag bara säga att om ni funderar på att åka hit så gör det!! Ni kommer inte bli missnöjda. Varmt välkomnade av Tony och Nicklas. Att de tog sig tid att prata med oss gjorde att besöket blev helt underbart. De är lika snälla som de ser ut att vara!! :D Så värt varenda krona.

Tack IDAKORHONEN