Kostnadsfri avbokning till den 22-07-10
Boka nu, betala på plats
ScandicHotels.com
Priceline120 US$
Travelocity114 US$
Omdömet skrevs 5 maj 2022

Väldigt fint hotell där man direkt kände en härlig atmosfär och en trivsam och mysig känsla som att komma hem. Allt var fräscht och fint planerat och man kände sig välkommen direkt både av atmosfären och personalen.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack Ankid123
Scandic Plaza Borås, General Manager på Scandic Plaza Boras City, svarade på det här omdömetSvarade 6 maj 2022

Hej!
Tack så jättemycket för denna fantastiska feedbacken.
Det är exakt den känslan vi vill att våra gäster ska känna när dom besöker oss.

Varmt välkommen tillbaka till oss!

Hälsningar
Scandic Plaza Borås

Omdömet skrevs 2 maj 2022

Fantastiskt boende centralt i Borås, stora rum, rent o fräscht
Trevligt bemötande i receptionen, hjälpsam personal
Otrolig frukostbuffé! En av de bästa jag ätit ❤️
Kommer med all säkerhet tillbaka till er

Tack Fiamattsson

Bästa Fia!
Tack snälla för denna fantastiska feedbacken.

Vi ser framemot att ha dig tillbaka hos oss vid annat tillfälle :)

Bästa hälsningar
Scandic Plaza Borås

Omdömet skrevs 26 april 2022

Smidigt att checka in och ut online.
God varierad frukost med trevlig personal.
Sköna sängar, men ganska varmt på rummet. Vi öppnade ett fönster och hittade en fläkt som vi använde för att kyla rummet. Lite ljud från gatan men inget hinder för att kunna sova.

Tack Gockieva
Scandic Plaza Borås, General Manager på Scandic Plaza Boras City, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2022

Hej Gockieva! Tack för din feedback och att du tar dig tiden att återkoppla med oss, varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 23 april 2022

Fräscht och fint hotell med bra inredda rum, kändes rymliga. Trevlig personal. Frukosten var jättebra! Mycket att välja mellan och bra ekologiskt utbud. Centralt läge i stan men ändå lugnt och still..

Datum för vistelsen: april 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack AlmaOlsson
Martin Plyhr, General Manager på Scandic Plaza Boras City, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2022

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme Alma. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Vi ser till att dela detta med hela teamet. Hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 21 april 2022

Prisvärt och centralt hotell, nära mataffärer, restauranger och butiker.
Lätt och billigt att parkera i närheten.
Fint stort rum (familj tre) och en super bra frukost. Perfekt för barnfamiljer.
Trevlig och omtänksam personal. Både i receptionen, frukosten och städpersonalen. Superproffsiga! Kan varmt rekommendera detta hotell.

Tack nuria81

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme nuria81. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss.. Hoppas Varmt välkomna tillbaka till oss snart igen!