ScandicHotels.com
SPARA 8 US$
Travelocity
Hurb152 US$

Du går in i en trevlig öppen lobby med välkommnande personal.
De har parkeringsgarage för en summa annars så är det gratis att stå ute på gatan efter kl 18.00
Rent, öppet och trevligt genomsyrar hela hotellet med en charmig uppdaterad vardagslyx.
Rummet jag fick var helt lagom stort med 2 st stora sängar som man sov väldigt gott i. Bra storlek på badrummet och duschen var ren och fin.
Enda damm man kunde hitta var lite i fönsterkarmen annars har städerskorna varit väldigt duktiga.
Rummet jag fick såg ut som att det varit uppdaterad för inte så längesedan och man fick känslan av det där lilla extra.
Frukosten är bra utbredd med mycket utrymme för att kunna gå med bra avstånd till varandra.
Bra utbud utav frukost så känns inte som dom skurit ner på något. Färskt och gott.

Enda som jag har att "gnälla på" är något hotellet inte kan göra något åt. Hotellet ligger på huvudgatan som används på kvälls och nattid till att visa upp vem som har högst bas eller bäst vrålande avgassystem på skräpbilarna.. detta hörs tyvärr rätt mycket igenom fönstren men som sagt så är det inget hotellet kan göra så mycket åt.

OBS gör inte som jag gjorde.. Glömde badbyxorna och kunde inte prova spat längst upp tyvärr.

Jag kommer gärna och sover här igen. Väldigt trevlig personal!

Tack Kanskedettanamnetfun
Andreas Lewin, Guest Services / Front Office på Scandic Plaza Boras City, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej Kanskedettanamnetfun! Tack för dina fina ord och att du tar dig tid att återkoppla din feedback, det betyder mycket för oss!
Varmt välkommen tillbaka!

Utmärkt service med engagerad och personlig personal. Centralt läge mitt i stan men ändå hyfsat lugnt med trafik och sorl utanför. Utmärkt frukost med lite spets på trots restriktioner. Bra och tilltagna rum med sköna sängar. Rekommenderas varmt.

Tack Nicehelmet

Hej Nisse! Tusen tack för dina fina ord och att du tar dig tid att återkoppla din feedback, det betyder mycket för oss!
Varmt välkommen tillbaka!

Fantastisk god och aptitlig frukostbuffé, fin relax med bubbelpool, fräscha rum och väldigt trevlig personal. God mat i restaurangen kvällstid. Ligger centralt och går enkelt att ta bussen till djurparken och knalleland.

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack sarahkrosenberg

Hej Sarah! Tack för dina fina ord och att du tar dig tid att återkoppla din feedback, det betyder mycket för oss!
Varmt välkommen tillbaka!

Enkel in och utcheckning. Mycket bra frukost med stort utbud och bra med plats. Härligt spa med fin design. Toppen att barnen också gick vara i relaxen.

Rummet var också fint, fungerade fint för 1 natt.

Tack lerum82

Hej Lerum82! Tack för dina fina ord och att du tar dig tid att återkoppla din feedback, det betyder mycket för oss!

Omdömet skrevs 4 maj 2021

Ett bra hotell man gärna bokar igen och igen! Synd bara att hotellbaren med smårätter var stängd över helgen. Måste ha varit en felbedömd sparåtgärd. Bra parkeringsmöjligheter i p-hus. Läget perfekt mellan centrum och Knalleland.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Lbk644

Hej Lars! Tusen tack för dina fina ord och att du tar dig tid att återkoppla din feedback, det betyder mycket för oss!