ScandicHotels.com
SPARA 4 US$
Travelocity
eDreams
Expedia.com148 US$

Enkel in och utcheckning. Mycket bra frukost med stort utbud och bra med plats. Härligt spa med fin design. Toppen att barnen också gick vara i relaxen.

Rummet var också fint, fungerade fint för 1 natt.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack lerum82
Andreas Lewin, Guest Services / Front Office på Scandic Plaza Boras City, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej Lerum82! Tack för dina fina ord och att du tar dig tid att återkoppla din feedback, det betyder mycket för oss!
Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 4 maj 2021

Ett bra hotell man gärna bokar igen och igen! Synd bara att hotellbaren med smårätter var stängd över helgen. Måste ha varit en felbedömd sparåtgärd. Bra parkeringsmöjligheter i p-hus. Läget perfekt mellan centrum och Knalleland.

Tack Lbk644

Hej Lars! Tusen tack för dina fina ord och att du tar dig tid att återkoppla din feedback, det betyder mycket för oss!
Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 26 april 2021

Datum för vistelsen: april 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Jenny Bladh, General Manager på Scandic Plaza Boras City, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2021

Omdömet skrevs 12 april 2021

Jättefint och fräscht hotell, superbra service och trevlig personal. Ett riktigt bra bemötande och god/fräsch frukostbuffé. Kommer definitivt tillbaka! Fick en hel del tips av personalen och barnen blev glada av ”presenten” dem fick när vi checkade in.

Tack sofiaak2021
Jenny Bladh, General Manager på Scandic Plaza Boras City, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2021

Tack Sofia, det var verkligen fin läsning.
Vad glada vi blir att läsa att ni hade det bra hos oss och att ni uppskattade vårt hotell och vår service.
Hoppas att ni kommer tillbaks till oss snart igen!

Vänliga Hälsningar
Jenny Bladh