Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Ett trevligt hotell nära till allt. Mycket trevligt bemötande av charmfull personal. Rummet är väl disponerar och sängarna håller hög standard. Frukosten är som vanligt väl tilltagen. Hjälpsam och som sagt mycket trevlig personal.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack 368jensw
Annette A, Reservation Manager på Scandic Plaza Boras City, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2018

hej 368jensw,
Stort Tack för din fina review hos oss på Scandic Plaza Borås.
Vi blir så glada att du bor hos oss!
Varmt Välkommen tillbaka snart.
Med Bästa Hälsningar
/Annette

Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt dåligt att "gömma undan" information såsom att man håller på att renovera hotellet på sin hemsida. Får en att känna sig skapligt lurad.

Byggarbetarna slutar efter 18 dagen innan och startar klockan 7! och en halvtimme senare är de igång med borrmaskiner. Varför valde man Scandic? Jo utcheckningen 12 skulle låta mig sova ut inför en lång resa.

När byggarbetarna inte stör dig med en volym som överröstar dem högsta volymen på tv:n så kan du njuta av en unken lukt och väldigt lyhört rum som låter dig höra alla bilar och människor som går förbi på gatan utanför.

Vidare går det inte mörklägga ordentligt och restaurangmeny finns inte att finna i rummet. Fantastiskt dåligt av Scandic.

Bort härefter på Radisson eller dyl istället där man alltid får det man förväntar sig

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
1  Tack Christoffer V
Annette A, Reservation Manager på Scandic Plaza Boras City, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Hej Chrisoffer,
tack för din viktiga feedback till oss! Vi är oerhört ledsna för att du fått en sådan upplevelse.
Vi tar med oss dina kommentarer och hoppas att vi får en ny chans i framtiden.
Med Bästa Hälsningar
/Annette Andersson

Omdömet skrevs 26 februari 2018

Tyvärr var denna vistelse en tråkig upplevelse. restaurangen var nog bland det sämsta som jag ätit på, blev tvungen att gå ut på stan och äta.

Rummen som var nyrenoverade var trots det hade väldig hög ljudnivå från gatan, t.o.m i sydeuropa klara man av att bygga bort sådana störande trafikljud.

Personalen i receptionen var dessutom denna vecka på dåligt humör, både incheckning och utcheckning strulade, oproffsigt.

Det dröjer ett tag innan det blir Scandic i Borås nästa gång.

• Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack Stefan A
Britt S, Receptionschef på Scandic Plaza Boras City, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2018

Hej Stefan,

Stort tack för din viktiga feedback till oss!

Så oerhört tråkigt att du fått en sådan upplevelse. Jag hoppas att vi får en ny chans i framtiden för att visa att vi är bättre än såhär.

Önskar dig en härlig helg och hoppas att vi får se dig hos oss igen!

Varma hälsningar // Britt

Omdömet skrevs 6 februari 2018 från mobil enhet

Vi bodde här en natt med två lite större barn. Var lite som att resa tillbaka till 80-talet, sånt tråkigt slitet och fult rum. I korridoren luktade det jätteilla av avlopp, även i rummet till viss del. Sängarna var dock ok, och utsikten fin.

Frukosten var normalt standardutbud, dock även där smutsig och sliten inredning med fläckar och hål.
Och varför ha sån hemsk musik på så stark volym så tidigt på morgonen? Jättejobbigt att tvingas lyssna på.
Ger en tvåa pga att sängarna ändå var ok, annars hade det blivit en etta.

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Abban
Omdömet skrevs 26 januari 2018

Hotellet ligger bra och har mycket trevlig personal. Rummen har däremot behov av uppfräschning. Kändes lite gammalt och slitet. Däremot en skön säng och bra mörkläggande gardiner.
Bra gym med det mesta man behöver.

• Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack H4884JWemmab