Omdömet skrevs 9 februari 2018

Suveränt Designhotell med den familjära känslan. Perfekt lugnt läge nära/i centrum. underbar restaurang som serverar specialiteter till
rimliga priser. Malin i restaurangen är en glädjespridare som sköter servicen perfekt. Frukost i samma lokal som restaurangen med allt.
Underbart bröd och t.o.m Stora te-koppar för oss Te-drickare.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack matswallgren2016
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2018

Hej matswallgren2016,
Tack för din fina recension om oss här på Hotell Borås.
Alltid lika trevligt att ha dig här som gäst!
Jag hoppas att vi ses snart igen!
Therese

Omdömet skrevs 3 februari 2018

Fina rum med sköna sängar, visserligen inte "up to date", men utmärkt service och toppen frukost. God mat i restaurangen och bra möjlighet att sitta avskiljt för större sällskap. Vi var 24 pers och fick en egen servitris som fixade allt för oss, från leklådor till barnen,drinkar till de vuxna, middag,kaffe och dessert.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Kameli57
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2018

Hej Kameli57,
Tack för ditt fina omdöme om er vistelse här hos oss.
Vad roligt att ni kände er omhändertagna i restaurangen.
Hjärtligt välkomna tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 1 februari 2018

Mycket bra service, bra läge med nära till parkering och bra pris. Nära till centrum med mycket affärer, jag kommer att använda detta hotell i fortsättningen eftersom servicen är mycket bra. Kommer även att använda Best Western i andra städer även utomlands i fortsättningen.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack andersl421

Hej andersl421,
Tack för din fina recension. Vad roligt att du trivdes här hos oss.
Hjärtligt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Prisvärt hotell och skaplig frukost. Rummet helt OK. Rent och snyggt i rummet. Minibaren var dessvärre inte i funktion. Personalen hade ett trevligt bemötande. Tyvärr kunde inte hotellet anvisa parkering. Hade det varit så skulle det bli fyra poäng.

Bodde här: december 2017, reste med vänner
Tack Johanelec
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 28 december 2017

Hej Johanelec,
Tack för din recension här på TripAdvisor.
Vad tråkigt att vi inte kunde hjälpa dig med parkering. Vi har inga egna platser till hotellet men hjälper gärna till att tipsa om närliggande parkeringar. På gatan exempelvis står man gratis efter klockan 18 på kvällen.
Jag hoppas att du återkommer till oss och hälsar dig hjärtligt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 11 december 2017

Jag bodde i ett ganska litet enkelrum med säng och en stol. Rummet var rätt kallt, men det var fräscht och rent. Sängen var skön, badrummet litet och trångt. Frukosten var riktigt bra, bättre än väntat. Trevlig personal!

• Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack Jazzteffe
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 13 december 2017

Hej Jazzteffe,
Tack för din recension om din vistelse här hos oss på Hotell Borås.
Vad tråkigt att du upplevde att rummet var kallt. Så ska det naturligtvis inte vara.
Hjärtligt välkommen tillbaka!