Omdömet skrevs 6 oktober 2017

Ett äldre och charmigt hotell som ligger i Borås centrum. Det ligger en bit från stationen så man får en trevlig promenad genom staden innan man kommer fram. Hotellet har en äldre och charmig stil som man lätt trivs i. Restaurangdelen är riktigt trevligt inredd där den äldre charmen blandas med modern stil. Ett prisvärt alternativ.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack hannese778
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2017

Hej hannese778,
Tack för ditt omdöme om din vistelse här på Hotell Borås.
Vad roligt att du trivdes här hos oss.
Jag önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 5 oktober 2017

Hotell som ligger mycket bra till i centrala Borås är ett ganska standardhotell. Mycket som är bra, men det lilla extra saknas. Då rummet var ganska dyrt hade jag förväntat mig lite mer. Frukostmatsalen var för liten i förhållande till antalet gäster. Det var svårt att komma fram till buffén utan att stöta i folk. Frukostmaten var mycket bra och varierad.

Tack 779tobias
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 13 oktober 2017

Hej 779tobias,
Tack för ditt omdöme om din vistelse här hos oss på Hotell Borås.
Vad tråkigt att vi inte helt levde upp till dina förväntningar.
Tack för dina kommentarer om vår frukostmatsal.
Jag hoppas att du har möjlighet att komma tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 4 oktober 2017

Best Western Hotell Borås är ett mycket bra hotell som ligger mitt i stan. Trots att det ligger mitt i staden är det inga problem att hitta parkeringsplats. Mycket bra frukost, restaurang och pub i trevlig miljö.

Tack tomasw529

Hej Tomas,
Tack för ditt fina omdöme om din vistelse här hos oss på Hotell Borås.
Din 5:a värmer i höstkylan!
Hjärtligt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Enklare än så här blir det inte. Rent enkelt tyst allt man kan önska sig av ett hotellrum. Tv dubbelsäng tekokare rent och badrum.
Helt enkelt ett bra ställe att knoppa på om man är i affärer i Borås centralt placerat.

Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack La dolce v
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2017

Hej La dolce v,
Tack för ditt fina omdöme om oss på Hotell Borås.
Jag hoppas att vi får se dig här snart igen!
Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Skulle ned till GBG i tjänsten och detta var det enda hotell som hade rum ledigt. För 2000kr per natt var det lite i överkant men jag tänkte att det säkert var ett hyfsat stort rum. Döm om min förvåning då det visade sig att rummet var ungefär 2,5x2 meter + liten hall och liten toalett.
Jaja tänkte jag och slog en kik på utsikten - till detta pris borde den vara bra med tanke på rummets storlek... Men nej - utsikt över deras bakgård med kylaggregatet och annat skräp.
Duschmunstycket kräktes antingen ut vatten eller spred en fin dimma - jäkligt svårt att duscha.
Restaurangpersonalen var trevlig men min högrevsburgare var okryddad och serverades mellan två rostbröd?
Hade detta varit en privat resa hade jag nog varit riktigt besviken på "Borås mysigaste hotell"..

Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack javerhammar

Hej Fredrik,
Tack för att du tog dig tid att skriva en recension trots att du inte var helt nöjd med din vistelse.
Kan förstå om du tycker att priset var högt men det var satt utifrån en extrem hög efterfrågan både i Göteborg och Borås.
Jag hoppas att du har möjlighet att komma tillbaka till oss och att vi då kan bli "Borås mysigaste hotell".
Therese Ekberg