“Best Western hotell Borås”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Best Western Hotell Boras
Rankad som nummer 2 av 6 hotell i Borås
Omdömet skrevs oktober 10 2017

Rummet är litet men mysigt.Personalen är väldigt trevlig och serviceinriktad.Trevlig bemötande! Mycket god frukost och kaffe.

Bra område,nära till stan och om man vill åka längre även till busscentralen.

• Bodde här: Oktober 2017, reste som ett par
Tack Judith N
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade oktober 16 2017

Hej Judith N,

Tack för ditt omdöme om din vistelse här hos oss på Hotell Borås.
Vad trevligt att du trivdes här.
Jag hoppas att du har möjlighet att komma tillbaka till oss igen!

Omdömet skrevs oktober 6 2017

Ett äldre och charmigt hotell som ligger i Borås centrum. Det ligger en bit från stationen så man får en trevlig promenad genom staden innan man kommer fram. Hotellet har en äldre och charmig stil som man lätt trivs i. Restaurangdelen är riktigt trevligt inredd där den äldre charmen blandas med modern stil. Ett prisvärt alternativ.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack hannese778

Hej hannese778,
Tack för ditt omdöme om din vistelse här på Hotell Borås.
Vad roligt att du trivdes här hos oss.
Jag önskar dig hjärtligt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs oktober 5 2017

Hotell som ligger mycket bra till i centrala Borås är ett ganska standardhotell. Mycket som är bra, men det lilla extra saknas. Då rummet var ganska dyrt hade jag förväntat mig lite mer. Frukostmatsalen var för liten i förhållande till antalet gäster. Det var svårt att komma fram till buffén utan att stöta i folk. Frukostmaten var mycket bra och varierad.

Tack 779tobias
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade oktober 13 2017

Hej 779tobias,
Tack för ditt omdöme om din vistelse här hos oss på Hotell Borås.
Vad tråkigt att vi inte helt levde upp till dina förväntningar.
Tack för dina kommentarer om vår frukostmatsal.
Jag hoppas att du har möjlighet att komma tillbaka till oss!

Omdömet skrevs oktober 4 2017

Best Western Hotell Borås är ett mycket bra hotell som ligger mitt i stan. Trots att det ligger mitt i staden är det inga problem att hitta parkeringsplats. Mycket bra frukost, restaurang och pub i trevlig miljö.

Tack tomasw529

Hej Tomas,
Tack för ditt fina omdöme om din vistelse här hos oss på Hotell Borås.
Din 5:a värmer i höstkylan!
Hjärtligt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs oktober 2 2017 från mobil enhet

Enklare än så här blir det inte. Rent enkelt tyst allt man kan önska sig av ett hotellrum. Tv dubbelsäng tekokare rent och badrum.
Helt enkelt ett bra ställe att knoppa på om man är i affärer i Borås centralt placerat.

Bodde här: Oktober 2017, reste i arbetet
Tack La dolce v
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade oktober 3 2017

Hej La dolce v,
Tack för ditt fina omdöme om oss på Hotell Borås.
Jag hoppas att vi får se dig här snart igen!
Med vänliga hälsningar
Best Western Hotell Borås

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Boråshotell
0 km bort
64 omdömen
3,8 km bort
Ditt Hotell-Lages Motel
Visa priser

Besökt Best Western Hotell Boras? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Best Western Hotell Boras

Adress: Sandgardsgatan 25, Borås 503 34, Sverige
Region: Sverige > Västkusten > Västra Götalands län > Borås
Bekvämligheter:
Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 6 hotell i Borås
Prisklass: 738 kr - 1 637 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Best Western Hotell Boras 3.5*
Antal rum: 52
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Best Western Hotell Boras. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?