Best Western Plus Hotell Boras
Quality Hotels
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 125 US$/natt.

Comfort Hotel Jazz(Borås)
Comfort Hotels
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 84 US$/natt.

• Restaurang
  • Restaurang
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Enklare än så här blir det inte. Rent enkelt tyst allt man kan önska sig av ett hotellrum. Tv dubbelsäng tekokare rent och badrum.
Helt enkelt ett bra ställe att knoppa på om man är i affärer i Borås centralt placerat.

Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack La dolce v
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2017

Hej La dolce v,
Tack för ditt fina omdöme om oss på Hotell Borås.
Jag hoppas att vi får se dig här snart igen!
Med vänliga hälsningar
Therese

Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Skulle ned till GBG i tjänsten och detta var det enda hotell som hade rum ledigt. För 2000kr per natt var det lite i överkant men jag tänkte att det säkert var ett hyfsat stort rum. Döm om min förvåning då det visade sig att rummet var ungefär 2,5x2 meter + liten hall och liten toalett.
Jaja tänkte jag och slog en kik på utsikten - till detta pris borde den vara bra med tanke på rummets storlek... Men nej - utsikt över deras bakgård med kylaggregatet och annat skräp.
Duschmunstycket kräktes antingen ut vatten eller spred en fin dimma - jäkligt svårt att duscha.
Restaurangpersonalen var trevlig men min högrevsburgare var okryddad och serverades mellan två rostbröd?
Hade detta varit en privat resa hade jag nog varit riktigt besviken på "Borås mysigaste hotell"..

Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack javerhammar

Hej Fredrik,
Tack för att du tog dig tid att skriva en recension trots att du inte var helt nöjd med din vistelse.
Kan förstå om du tycker att priset var högt men det var satt utifrån en extrem hög efterfrågan både i Göteborg och Borås.
Jag hoppas att du har möjlighet att komma tillbaka till oss och att vi då kan bli "Borås mysigaste hotell".
Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Ligger mitt i stan. Bäst att inte komma med bil. Svårt att hitta parkering om man inte bokar varmgarage. Trevlig personal. Rummet var ok, tillgång till kaffe/te på rummet. Frukostbuffén var sådär, hade velat haft mer laktosfria allternativ.

Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack JanneL63

Hej JanneL63,

Tack för ditt omdöme om din vistelse här hos oss på Hotell Borås.
Jag tar med mig dina önskemål om frukosten.
Ni är hjärtligt välkomna tillbaka!
Vänliga hälsningar
Therese

Omdömet skrevs 14 september 2017

Rummen är spartanska men mycket trevliga. Det är tyst och skönt. Frukosten är supergod. Resturangens mat är helt ok och rellativt billig. Personalen är mycket trevlig och hjälpsam.
Det finns parkering nära och centrum ligger just runt hörnet. Nästa gång jag är i Borås blir det här igen.

• Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack Mikael J
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2017

Hej Mikael J,

Tack för ditt fina omdöme om oss på Hotell Borås.
Jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka nästa gång du är i Borås.
Hjärtligt välkommen!

Omdömet skrevs 30 augusti 2017

Positivt: Bra läge mitt i centrum. Trevlig personal och fina rum. Mysigt hotell.
Negativt: Saknar parkeringsplats. Dåligt ekologiskt utbud till frukost samt grynig äggröra.
Kommer att återvända hit nästa resa.

• Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
Tack Mats J
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2017

Hej Mats J,

Tack för din fina recension om din vistelse här hos oss på Hotell Borås.
Du är hjärtligt välkommen tillbaka!