Comfort Hotel Jazz(Borås)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 132 US$/natt.

• Restaurang
Kostnadsfri avbokning till den 21/07
  • Fri parkering
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 149 US$/natt.

TripAdvisor
Agoda.com
TripAdvisor
  • Restaurang
Omdömet skrevs 24 juli 2017

Mysigt hotell i centrala Borås med trevlig och hjälpsam personal. Vårt rum var fint och stort. I sängarna sov man som en prins och vaknade utvilad för en ny dags äventyr. Frukosten var fräsch men saknade köttbullar och bacon.

• Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack 313idac
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2017

Hej 313idac,

Tack för ditt omdöme om din vistelse här hos oss!
Vad härligt att höra att du sov så gott.
Jag hoppas att du har möjlighet att komma tillbaka till oss snart.

Trevlig sommar!
Therese

Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Centralt beläget hotel i hjärtat av Borås. Vi fick ett litet rum som hade behövt sig en uppfräschning dock rent och fräscht. Handtvålen var tyvärr slut så fick ta tvål från duschen. Överlag en god frukost, speciellt de hemmagjorda fröknäckena och granolan

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Mirjam Å
Janne J, Ägare på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2017

Hej Mirjam,
tack för din recension. Vi renoverar just nu alla våra rum i art deco stil, i samklang med fastigheten som byggdes 1929, så till ditt nästa besök kommer du garanterat att få en nytt fräscht rum. Kul att du uppskattade frukosten som vi gör i samarbete med Tina Nordström, speciellt det hemmagjorda som vi lägger extra stor vikt vid. Ha en skön sommar och varmt välkommen tillbaka. Med vänlig hälsning Jan Johansson, VD & delägare, Best Western Hotell Borås

Omdömet skrevs 3 juli 2017

Lätt att hitta till Best western hotellet i Borås. Fick ett bra och tyst rum. Lite varmt i rummet när vi kom, men efter lite vädring, blev det bra. God och bra frukost och bra service både vid in och utcheckning.

Tips för att välja rum: Bra tillgänglighet
  • Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack tuha17
Janne J, Ägare på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2017

Hej Tuha,
tack för din fina recension!
Kul höra att du hade en bra vistelse och att vi levde upp till dina förväntningar.
Önskar dig en skön sommar och varmt välkommen tillbaka till oss!
Med vänlig hälsning

Jan Johansson
VD och delägare

Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Ett utmärkt hotell för oss som skulle resa vidare från Landvetter flygplats dagen efter. Finfina rum, trevlig personal, god frukost och endast en kort bilfärd till flyget. Ett hotell som kan rekommenderas!

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Elisabeth A
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2017

Hej Elisabeth A,
Tack för ditt fina omdöme om vårt hotell. Hjärtligt välkomna tillbaka på väg till er nästa resa!
Vänliga hälsningar
Therese Ekberg

Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Personalen trevlig och frukost bra. Men total brist på ventilation gjorde vår vistelse olidligt varmt. Lek och fylleskrål från gatan gjorde att fönstret inte heller kunde stå öppet. Dessutom gick fönstret inte att öppna så mycket. Så på sommaren är detta ingen hit.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Hermanlasse
Hotellansvarig, Kundansvarig på Best Western Plus Hotell Boras, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2017

Hej Hermanlasse,
Tack för ditt omdöme om er vistelse här hos oss på Hotell Borås.
Värmen slog verkligen till här i helgen. Vad tråkigt att det blev så varmt på ert rum. Vi har även lite större dubbelrum som ligger mot vår innergård där man kan öppna upp fönsterna utan att störas av nattlivet utanför. Det går alldeles utmärkt att förboka ett sådant rum. Bara att höra av er till oss vid nästa bokning så ska vi ordna det.
Hjärtligt välkomna tillbaka!
Therese